Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

O komplimentech

Stalo se mi něco neobvyklého, v životě každého Narcise ovšem vítaného a příjemného – byla jsem zavalena komplimenty. V důsledku výskytu na veřejném místě jsem se dozvěděla šokující skutečnosti o svém vzhledu. Donutilo mě to hodně přemýšlet, protože nejsem jen pouhá krasavice, ale i děvče vědeckého typu.

Foto: prozeny.blesk.cz

Mám dvě teorie, jak se to mohlo stát:

první teorie je založena na zkušenostech se vznikem internetového magazínu VOZ (Velmi Oblíbená Záložka, k nahlédnutí zde a zde), jehož jsem majitelkou, ředitelkou, nástěnkářkou, reportérkou i svačinářkou. Tento časopis možná stál za víkendovým výpadkem blogů Idnes, jelikož informace v něm sdělené mým čtenářům jsou přímo bombastického charakteru. Podle tajných zdrojů blízkých hradu L’Oreal nelenil, najal skupinu hackerů a shodil mé blogy, které obsahují přelomové informace o zkrašlovacích prostředcích.

Díky výzkumům a průzkumům realizovaným pro zmiňovaný časopis jsem neobvykle zběhlá v otázkách kosmetiky. Základnou mého vybavení je zubní pasta, toaletní papír a mýdlo. Zaměřila jsem se tudíž na tyto tři položky a přišla na to! Není to toaletním papírem, ale mýdlem, na kterém stojí psáno:

Žel pod prysznic z rozpieszczającymi perełkami olejku o zmysłowym zapachu lilii wodnej, który rozbudí Twoje zmysly.

A uznejte sami, že co může být přitažlivější, než zmysłowý zapach lilii wodnej.

Jen mi uniká, jak se přenáší fotkami.

Proto druhá, konspirační teorie. Připouštím v ní, že se jedná o organizovaný útok, při kterém se skupina lidí pokusila vlichotit se mi. Ptáte se, proč by to někdo dělal? Při svém studiu literatury, konkrétně veršů jsem narazila na vodítko. Dovolím si vypůjčit slova slavného kolegy, spisovatele J. V. Sládka:

Když byl pašík malé sele,

neměl v světě nepřítele.

Ze dvora mu snesli všecko,

chovali ho jako děcko.

A když větší byl a větší,

dělali s ním spoustu řečí.

Když byl velký na dva centy,

dělali mu komplimenty.

A když ztloustnul ještě více,

dělali z něj jitrnice.

Jak jistě tušíte, to sele jsem já. Prošla jsem blogerským stádiem selete, které z počátku nemá žádného nepřítele, je mu podstrojováno, hezky se tady rochňá a utěšeně roste. Přichází fáze komplimentů, po které by jiná selata ztratila ostražitost, užívala si projevů náklonnosti a zjihla. Ne tak ovšem já. Vím, co bude následovat – nakrájíte mě do jitrnic!

Nemyslete si, že neumím přijímat komplimenty, vím, co se sluší. Děkuji za ně mnohokrát!

Ale sleduju vás a kryju si záda. Jen tak pro jistotu.

Autor: Zuzana Hubenakova | čtvrtek 3.4.2014 12:55 | karma článku: 24,53 | přečteno: 2592x
  • Další články autora

Zuzana Hubenakova

Lidl lidem

Že v Lidlu nabízejí leccos, třeba i šablonu na úpravu tvaru ochlupení ohanbí (přísahám, že to si nevymýšlím), to mě už nepřekvapí. Nedivila bych se, kdybych tam našla valentýnské balení diamantů (pytel uhlí a léky na trpělivost).

26.4.2019 v 13:01 | Karma: 44,82 | Přečteno: 11852x | Diskuse| Společnost

Zuzana Hubenakova

Hommo cestovatelus

Jsou tací šílenci, co by klidně řekli, že na dovolenou se jezdí, aby si člověk odpočinul od stresu, děti nabraly čerstvý vzduch do hrudních košíčků a dospělí sílu do dalšího pracovního zápolení.

16.4.2019 v 8:57 | Karma: 26,16 | Přečteno: 1695x | Diskuse| Společnost

Zuzana Hubenakova

Proč nemám co do úst

Existuje nepřeberné množství písemných materiálů, které podrobně vysvětlují základy zdravého stravování. Během pár minut se dozvíme, jak moc raw je rawhlík, či kolik cukety, sóji a naklíčeného zrní nahradí jeden steak...

26.3.2019 v 14:20 | Karma: 36,31 | Přečteno: 2223x | Diskuse| Společnost

Zuzana Hubenakova

Zázračný lék na chřipku

Před pár dny mě stihla viróza nepříjemná jak pro chameleona snaha splynout s balením lentilek. Za 38,2 po dvou paralenech jsem byla ráda. Bolelo mě asi všechno, ale to si moc nepamatuju, protože jsem byla z těch horeček dost mimo.

8.2.2019 v 14:45 | Karma: 41,34 | Přečteno: 4493x | Diskuse| Společnost

Zuzana Hubenakova

Mechanismus automechanismu

Osmého dne, když měl Bůh hotovo, zamyslel se, jak by okořenil prostému lidu život. I stvořil ke své škodolibé potěše ruličky alobalu, které nejdou odmotávat, izolepu, u které nelze najít konec a papírové kapesníky.

14.1.2019 v 11:40 | Karma: 26,79 | Přečteno: 1265x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik