Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Přijít do práce takhle nevyspanej, tak nasimuluju třeba Ebolu, jen abych mohl odejít domů. Já budu divnej pták. Protože makám v nepřetržitém provozu 12 hodinnové směny, tak na denní vstávám 4:30, před noční spím půl dne a po noční někdy i celý. Usnu kdykoliv a kdekoliv. Hlavně v zimních měsících. Asi nebudu pták, ale medvěd ;-)

2 0
možnosti
Foto

V tom případě jsme příbuzní. Z medvědózy mě také podezírají ;-D A tyhle střídavé směny, to je vůbec otřesná věc! Jednou jsem měla brigádu dokonce na tři směny v pekárnách a po čtyřech dnech jsem si chtěla prohnat rohlík hlavou. Zachránilo mě, že nebyl dost tvrdý.

2 0
možnosti
VI

V79l57a32s82t44a 33I52l54e61k

21. 10. 2015 20:03

krásně sepsáno;-DR^. Jinak já jsem sůva (vstávám na šestou a krátí mi to život:-() a žena skřivan. I přes to jsme dokázali zplodit dvě děti a funguje nám to už krásných třicet roků:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju! 

Tohle násilné vstávání uprostřed noci by měl někdo zrušit. Nebo by diagnostikované sovy měly dostat rizikový příplatek za to, že se tak překonávají a riskují svůj život:-)

0 0
možnosti
Foto

J35a19n 23V44l60a38d46y38k83a

21. 10. 2015 20:02

Já jsem taková sova nesova. Tak kolem té půl deváté až deváté večer se mi chce hrozně spát. Když usnu, spim až do rána, když neusnu, tak potom usnu až kolem jedný hodiny. Každopádně ráno vstanu odpočatý uplně stejně tak jako tak.....

1 0
možnosti
Foto

To je zajímavý dar. Pak je skoro zbytečné prchat z bojiště, pokud vás ponocování nezlomí. Já teda taky ráno vstanu odpočatá bez ohledu na počet odspaných hodin vždycky stejně - stejně blbě:-)

1 0
možnosti

Zuzko, jasně, že opět velmi, velmi vyvedený blog......a super téma!:)))

Byla jsem celý život skřivan, ale teď se ze mě stala skřisova:))) A konzumace kávy, ani jiných nápojů na to nemá vliv. Ale docela mi to vyhovuje, protože aspoň mám víc času sama pro sebe (když to se skřivanenm praští:))))

Tý jó! Nevím tedy, co to je za zvířátko na té profilovce......ale je to tedy kus!!! Paráda!:)))))

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, děkuji, to bylo téma hodně od srdce, pak se to píše samo :-)

Ideální je, když člověk tolik spánku nepotřebuje, to pak zmůže leccos. Já si holt musím odkroutit svých deset hodin spánku a pak nestíhám!

Ze by to byl zase tygl? To mi připomíná - muž mi kdysi velmi dávno říkal "tygřice". Pak se to nějak zvrtlo a už dávno jsem "opice". Na schránku nalepil dokonce cedulku s ofoceným nápisem: "Nerušte opy ťukáním na sklo". Nezdvořák! Takovým stylem skončím u "Nasťo, ty zmije jedovatá!"

1 0
možnosti
Foto

Vy jste skřivan, že jo?;-)

0 0
možnosti
DS

Já vlastně netuším, co jsem. Nejospalejší jsem kolem 20.h, ale to je nejvíc práce a pak už mi usnout nejde a je buřt, jestli dlouhodobě kafo-abstinuji anebo si užívám jeden au lait drink za druhým. To samé ráno, hlava by spala, ale svaly a kosti s každou desetiminutovkou nad 6,30 tuhnou víc a víc. Bývaly časy, kdy jsem žila při 4h spánku, ale to už samozřejmě nedávám. Teď usínám kolem (spíše po) půlnoci a vstávám ideálně kolem 6,30-7. Takže když to shrnu, jsem takový hybrid.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vy jste typický hybrid nedospaný! Poměrně vzácný exemplář, který už sám neví, kdy by spal, ale tuší, že by rád spal. Jinak 4 hodiny spánku jsem nedala ani za největší síly. Tedy dala, ale den potom jsem nedala.

2 0
možnosti
Foto

Já jsem skřivan (nedobrovolný), který chodí spát se sovama (nedobrovolně) - takže pak to se mnou taky tak dopadá, dospávám, kde se dá. R^

2 0
možnosti
Foto

No to jste normálně týraná osoba! Já vím, že to tak nemá každý, ale já bych měla nejraději na hodinu provozu hodinu spánku. Ovšem okolnosti mi nedopřejí ;-( Ach, jaký máme těžký život! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem ultra-sova. Když jsem kdysi dávno učil, tak jsem byl mezi kolegy znám jako "ten, co jednou zaspal odpolední výuku" :-)R^

Jo, a ta fotka nová je stejně snová jako úvod blogu (i když by se jí dalo vytknout přesně to, co studenti vytýkali mým matematickým přednáškám: příliš mnoho látky) ;-)

2 1
možnosti
VB

Ha! Kolik je u vás. Osm večer tak. A tady? Tři ráno. Tak kdo je sova, Honzo? :-)

2 0
možnosti
Foto

Proste "At vstavam, kdy vstavam, probouzim se v devet." Sova zdravi.

2 0
možnosti
Foto

Jak přesné! ;-D Sova zdraví sovu!

1 0
možnosti
Foto

Zuzko,nejdříve jsem chtěl dospět k smysluplný reakci, ale u poslední věty mě nějak přepadla říkanka...ranní ptáče bez lahváče, vůbec nikam nedoskáče....což za smysluplnou reakci samozřejmě nepovažuju.:-)

2 0
možnosti
Foto

Proč se ptáče neobejde bez "píp"?

Protože došly lahváče. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik