Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V34l71a56s21t37a 52I59l17e32k

30. 10. 2015 13:06

a i přes to a nebo právě proto nás milujete:-)

2 0
možnosti
Foto

Z hloubi naší někdy všetečné a náročné dušeV

1 0
možnosti

Proč chtějí vlastně ženy, aby muži četli z jejich náznaků? Jestli je to tedy tak, jak jste psala, že to je. A ještě by mě zajímalo, proč věnujete takovou pozornost popisování stereotypních a schématických představ o mužích a ženách?

0 0
možnosti

:-)Řekl bych, že já, po přestupu do družstva Jasná páka, pochopil, že i muži dokáží být stejně vynalézaví, jako ženy při parkování.

Za sebe mohu říci, že dopídit se jádra pudla u něžného pohlaví, je nádhernou hádankou, díky níž můžeme proniknout do tajů adrenalinových sportů a stmeluje nás muže, i po stránce filozofické. Není pak od věci, pohovořit o problému v širším měřítku, jak profesionálně, tak i čistě laicky řečeno, hospodskými kecy. Takže i když se stává, že se žena uchýlí k trikům, jež by se dali nazvat i lehce úskočnými, je to pro nás příjemným zpestřením logického myšlení, a to i přesto, že je k tomu potřeba více slovní zásoby..;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za ocenění! Berete-li naše chování jako snahu udržet vaši pozornost a mysl v akčním stavu, vycházíme z toho jako zachránkyně! To se mi líbí víc:-)

1 0
možnosti

;-DR^Hele, Hubenidlo, musím se hned v začátku pozastavit nad vaší úvahou, že neexistuje mužská varianta slova vědma...zřejmě jsem to špatně pochopil, ale napadají mě hnedle dvě...věštec a jasnovidec, obojí se snažím ve vztahu k ženám s menšími či většími úspěchy praktikovat. Ale jdu číst dál a možná vše záhy pochopím, proto prosím, neberte moji poznámku jako šťourot....;-)

3 0
možnosti

Zuzko, tleskám. Tak mladá, a vše je Vám jasné. Je to do puntíku tak, jak píšete.

Ale přesto, že to člověk ví, je nakonec ta mužská rýmička vlastně brnkačka:))))))

Ten polopatismus je někdy neuvěřitelný!:)))))))

zvlášť s přibývajícím věkem......

Opět bezva čtení:))

3 0
možnosti
Foto

Čím jsou mi věci jasnější, tím je mi jasnější, že je spousta věcí naprosto nejasných, anobrž vím, že nic nevím:-)

Díky moc, jsem ráda.

2 0
možnosti
Foto

Ono od určitého stádia i věku je to navíc i dost únavné a vysilující, pokoušet se neustále dešifrovat nějaká sdělení mezi řádky místo toho v klidu pochopit zrovna a právě ty řádky ...tím spíše v době rýmiček :) R^

3 0
možnosti
Foto

Člověče, mě už to otravuje taky. Byla doba, kdy jsem měla dojem, že by přece můj milovaný měl chápat, co si myslím, že si myslím, že je pro nás oba nejlepší (někdy jsem záhy přišla na to, že to, co jsem si myslela, byla blbost). Pak jsem zjistila, že je dost práce i s naladěním se na stejnou vlnu u věcí, které jsem "jasně" řekla, takže jsem mlžení hodila do kouta a vyjadřuji se v co nejjasnějších krátkých větách doprovázených vývojovými diagramy. Paradoxně u nás doma víc mlží manžel, protože ho otravuje vysvětlování "naprosto jasných" věcí.:-)

3 0
možnosti
Foto

jejda, odkud znáte moji ženu? Nebo to nebylo o ní? ;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že některé ženy jsou všechny stejné. Stejně jako muži :-)

2 0
možnosti

ja nemam sklenenou ani druhou...o tom neco vim. k ostatnimu v blogu se nevyjadruju, protoze nestepim játro ani nenakupuju kabelky. ale rymu mam. to jo! a nohamicema taky nevyklepavam cokoliv. silne gendrove nekorektni, Zuzko. jak tohle nekdo muze uverejnit? to by me zajimalo a navic blogerka roku. tyhle blogy nejsou pro stary, asi.

1 0
možnosti
Foto

Marku, zrovna vy víte stejně jako já, jak to bývá. Někdy nesedne téma či forma čtenáři, někdy není ve formě autor. Mně třeba zase hrozně vadí, když někdo o dětech mluví jako o parchantech (osobní přecitlivělost matky malých dětí). Každý máme citlivost na téma nastavenou jinak. Uznávám, že tento blog není opravdu žádná vědecká práce, ale to ani neměl být. Proto ten dodatek. 

Jo a genderově nekorektní humor je přece občas taky potřeba, ne?

0 0
možnosti
Foto

Protože patřím k těm mužům, kteří si od ženy nechají i poradit, prohnal jsem první odstavec google translátorem (z češtiny do svahilštiny, pak do finštiny a zpět). Zde je výsledek a už je mi to vše jasné.:-)R^

"Pokud existuje něco, co opravdu nechápu, ale proto, že by se dát pryč svou ruku, že jsou ženy. Nedivím se jim, ale to je síla, která je někdy ztracen v zvraty pozornost ženám. Jsem jen tu a tam nechápou."

6 0
možnosti

Dobrý nápad. Já to vzal přes italštinu a tamilštinu a zpět a vyšlo mi totok:

"Pokud existuje něco, co nemáte opravdu pochopit, ale proto, že jí dá ruku, dámy. Nedivím se jim, ale je to moc, že někdy ženy ztratil v bludišti pozornosti. Nechceme pochopit, kde jsem tady"

2 0
možnosti

Asi takhle. Největším nepřítelem všech lidských vztahů jsou domněnky, které paradoxně u mužů vyžadujete. A jinak, život JE nádech a výdech, nádech - výdech....

1 0
možnosti
Foto

Jojo, vždyť to píšu. Čím víc je myšlenka naznačována, tím větší je riziko, že nebude reflektována. Naznačovač (ať muž či žena) si pak podle mého za zmatení mohou sami. Vysloveně nemám ráda, když mám pocit, že někdo tancuje kolem tématu a předpokládá, že jsem se chytla. Já se pak nechytnu a jsme z toho oba zbytečně nešťastní. Kdyby to však bylo tak jednoduché, že by se vždy dalo říct na rovinu, co člověk chce nebo si myslí...

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik