Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^ No, pustila jste se, vážená Zuzanko, na hodně tenký led. Muškou bych chtěl být u toho, co tomu řekl ten Váš?!! Nebo to preventivně nikdy nečte??!;-):-)

P.S.

Chvíli jsem byl se svým účtem mimo hru, tedy už po několikáté, proto poněkud opožděná reakce.

0 0
možnosti
Foto

Muž čte všechny blogy, jeho jen tak něco nerozhodí. A hlavně - nikdy nevěřte návodům, jak se máte chovat, které najdete na internetu. Zase jsem si zapřeháněla, nejsem sebevrah. :-)

1 0
možnosti
Foto

Nutno říct, že tu selektivní hluchotu trénují chlapi už od mala. A nejen lidi,ale i psi. Ten náš neslyší, když na něj venku řvu:" K noze!!",ale jak zašustím alobalem, je u linky vcukuletu, ač je předtím na druhém konci bytu.

2 0
možnosti
Foto

Tak na alobal vybíhám taky!

1 0
možnosti
Foto

J73a84n 77V66l79a72d47y49k54a

30. 11. 2015 19:52

Já jsem například naprosto hluchý k větám začínajícím souslovím: Mělo by se....

Jeden čas jsem dokonce měl doma takovou přezdívku.

Nebo oblíbená věta: Slíbil jsi, že.... v životě jsem nic nesliboval

0 0
možnosti
Foto

Jojo, na styl "Měl by se vynést koš" ráda odpovídám: "Měl. Tak ať se vynese.":-)

2 0
možnosti
Foto

Pozor, mám empiricky ověřeno, že mužská hluchota se netýká jen zvukových projevů manželek/přítelkyň/partnerek/družek, ale rovněž zvukových projevů dcer. A když se na svou dceru poté, co dokončila čtyřiadvacetiminutový monolog (během tohoto monologu neměla potřebu se ani nadechovat), podívám a zeptám se jí: "Co že jsi to říkala?" je její reakce jednou z těch věcí, které jsou, reklamním žargonem, k nezaplacení.

1 0
možnosti

Největší nápor pominul, mohu tedy i já s trochou do mlýnku. Já přestal chovat rybičky po té, co mně můj brtránek hodil do akvárka křečka s odůvodněním, že ho chtěl naučit plavat...tak krásné líbajíci čichavce jsem měl, každý den jsem se od nich učil.

A být vámi, já bych to s tím holením tak nepřeháněl, by se to nezvrhlo k šikaně...nechal bych to na manželovi. Ono to totiž není žádná radost, takové vousy...škrábe to, kouše to, však víte;-)....já sám v nich vydržím nanejvýš týden...pak už jedině plnovous:-)

0 0
možnosti
Foto

Co na to čichavci řekli, když se jim tam kraulem prohnal křeček??

Holení používám jako neškodnou prkotinu v blozích. Ve skutečnosti už je mi to jedno, páčto po páté žádosti o odstranění vad a pokusu reklamovat ho u rodičů stále nedošlo k nápravě. Nehodlám tam lítat furt, tak jsem se smířila s tím, že jsem si holt pořídila chlupatý k(akt)us.

0 0
možnosti

V35l60a64s96t25a 30I16l25e10k

28. 11. 2015 20:14

Píšete to, jako byste psala o naší domácnosti;-D. Včetně těch motorek v garáži. Ale funguje nám to v pohodě už 30 let:-). K těm rybičkám: neonka je úplně blbá ryba. Zkuste třeba mečovky, vydrží daleko víc. Pokud budou mít dostatek trávy, kam se schovají miminka před sežráním, tak se i samy namnoží

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že to je poměrně běžný model a není na něm nic extra špatného. Však my vám to vrátíme svými frekvencemi, když přijde na debaty o motorkách;-D

Vypadá to, že druhá dávka ryb se drží. Tak snad vydrží. V opačném případě zvážíme radu. Díky za ni!

1 0
možnosti

u nás nedoslýchám já a naučila jsem se přepínat na jinou frekvenci,nebo se ještě lépe vypnout,taky už pozoruji,že co si nepamatuji to eexistuje:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Každý máme svoje frekvence. Já to mám při přednáškách o motorech. Musíme šetřit kapacitu, že áno. Jinak postřeh "co si nepamatuji, to neexistuje" je velmi trefný. To doma taky hrajeme. "Tos mi neříkal!" " Říkal!" "Stokrát říkal!" " Tisíckrát neříkal!" Muž je na to nějaký háklivý. To je tím, že neladí frekvence a vysílá, když nepřijímám :-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem naštěstí po lékařské stránce zcela oficiálně a úředně nahluchlý již od mala, takže nemusím řešit frekvence :-) ... no a když se holím, tak krvácím ;-D ... Jinak samozřejmě  karma za příspěvek do diskuse o podmínkách větší mezidruhové snášenlivosti ... [>-]R^

1 0
možnosti
Foto

Já právě manželovi dala šanci nechat si od doktora vystavit omluvenku. Promarnil šanci, teď vím, že by slyšet mohl, kdyby chtěl, šupák:-)

Já taky při holení krvácím, ale když chci být krasavica, musím trpět. Třídenní strniště nesluší každému. Třítýdenní obzvlášť :-)

0 0
možnosti

Odbočím od tématu. Co všichni mají s tím Ezopem? Vždyť tou osobou, ke které se přirovnává zarostlý člověk, je biblický Ezau.

To už je po několikáté, co to slyším.

Jinak mne moc rozesmála Vaše trefná reakce na "Tebe bych chtěl mít doma" :-)

1 0
možnosti

Sakra, píše se "poněkolikáté". Pardon.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS