Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Reklamní letáky? Super vynález!! Banánová krabice, umístěná v domě pod schránkami, každý týden spolehlivě plná. Odvezu do sběru a je za to jedno krásné točené.....Co na tom, že projetý benzín do sběrny to zase vyrušíR^:-)

1 0
možnosti
Foto

To je samozřejmě nejlepší řešení hned po nápisu "Letáky ne!" na schránce. Ale oni to ti marketéři prohnaní prokoukli, tak to rafinovaně přibalí k dětskému časopisu, který přichází ve fólii. Rodič musí zasáhnout a dítě nenechat rozbalit fólii, jinak se nevyhne pokusu o vyjednávání.

1 0
možnosti
DK

Ruším kolegyni a pacienty. Nezvladatelným záchvatem smíchu. Díky.

Fosforeskující bavlnku zatím nepotřebujeme, nicméně - večer v půl deváte si tuhle chlapec vzpomněl, že má mít zítra čtenářský deník - dvě rozečtené knihy do půlky. No, nezachránil to :-).

A katalogy nám nechodí - bohatě stačí ke štěstí dětské satelitní kanály...

1 0
možnosti
Foto

Snad vám to pacienti odpustí, případně se přidají. Přece jen je prokázáno, že smích léčí! Nebo to byl spánek? To je jedno.:-)

Je pravda, že v televizi to taky jede ve velkém. Naše princezny to tu a tam zkusí, ale my jsme jim reklamy vylíčili jako ohromný podvod, takže si to zatím v hlavičkách skládají a dá se to ukecat bez větších potíží. Počítám, že to asi dlouho nevydrží:-)

0 0
možnosti
MP

Pohled opuštěného labradora V A s těmi katalogy to není jen o dětech. Na mě, když vypadne příloha ZDARMA z jakékoliv parfumerie, tak je to také: Tohle potřebuji, to také, tohle úplně nejvíc, bez tohoto se Vůůůbec neobejdu. :-P Ráno začalo nádherně - i s rukou v sádře !! Děkuji a přeji vám krásné svátky, a jsem natěšená na vaše další ranní zlepšovadlo nálady R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jé, to mě mrzí, že máte zraněninu zlomeninového typu! Doufám, že se brzy zahojí a ve skutečnosti to je jen finta, jak se vyhnout vánočnímu úklidu;-)

Rozumím vám a dětem se vůbec nedivím. Mám peněženku napráskanou slevovými kupóny. Já vím, že kdyby mi někdo nenarval cár papíru, ani nevím, že to existuje. Ale co nadělám, když to najednou asi hrozně potřebuju!

1 0
možnosti
Foto

Zasílám do Liberce pohled číslo devět: "zlechtaný matematik, který se na Silvestra z posledních sil doplazil ke dveřím svého oblíbeného kabaretu" R^

Tak hezké Vánoce a pod stromečkem nějakou vyšpulenou špulku :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkně děkuji a těším se na špulku. Posílám pozdravení a drobnou úklonu za velkou louži!

Jestli ses plazil jako můj muž dnes po ránu, přeji navíc rychle vystřízdravení;-)

0 0
možnosti
Foto

Dcera měla v onom velmi kreativním dětském období mezi třetím a čtvrtým rokem svého vlastního života potřebu zjistit, kde Ježíšek bydlí a kde má postýlku s tím, že si chce Ježíška pohladit a půjčit mu některého ze svých plyšáků. Dodatečně jsem poděkoval svému dávnému literárnímu vzdělání, neboť improvizovaný román, který jsem tenkrát dceři odvyprávěl, by mi záviděli i bratři Grimmové, i když na to byli dva.

1 0
možnosti
Foto

Napsal sis to? Mohl to být hit!

1 0
možnosti
MK

R^ Pobavil jsem se; kapr ve vaně je vděčné téma. Moje tříleté mu dávali z hrnku napít.

Ale pobavení mně dost rušila realita - komerce. I ateisté by neměli počítat dárky pod stromečkem (méně je více) a i bez křesťanských rituálů naladit v duši pozitivno a rozdávat ho.

Omlouvám se za vážný tón, píšu, co cítím.

1 0
možnosti
Foto

Hehe, dávat kaprovi napít, to mě ještě nenapadlo :-)

Vždyť to píšu - špulku a klacík na ně! Naše maličká loni vybalila jako první dárek vícebarevnou pastelku a bylo po rozbalování. Šla si kreslit a hotovo. A jakou měla radost.

1 0
možnosti
JP

J25a12n 11P73a49l83l98a54s

21. 12. 2015 21:30

Dobrý večer, díky moc, chechtal jsem se, až jsem vzbudil kocoura. Vykouzlil pohled číslo devět: „Nebohé kočičce zapomene kvůli nějakému blogu dát hamat, a když spinká, protože Planchet řekl, že kdo spí, jako by jedl, tak ji probudí hnusnými zvuky.“

Teď pro změnu spí proto, že je nahamanej.

1 0
možnosti
Foto

Chudáček, takhle jste ho málem ošidil. Ještě že se kočky nenechají ošálit, ty mají svoje metody;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DA když kapr utekl, kde se vzaly kapří řízky?8-o Mámin Ježíšek měl dědův kabát. Ježíšek mojí malé sestřenice zase ztratil před barákem ozdoby ze stromečku. Jak to bylo s tím mým, viz můj poslední článek.

0 0
možnosti
Foto

Letos už se dcera nenechala oblbnout a hned nad kádí vykřikovala něco o talíři. Mám dojem, že je jí to od začátku nějak úplně jedno, největší jemnocit prokazuje tatínek:-) Na článek mrknu takto:;-)

1 0
možnosti
Foto

Tino, maminky to mají těsně před a o Vánocích obzvlášť veselé. Přeji aspoň trochu pohody!!:-)

0 0
možnosti
MH

Hladové opuštěné štěně labradora v kombinaci s nenápadně zasyčenými sprostými slovy - i to je vlastně kouzlo Vánoc. A díky Vám, kouzelnice, že jste vykouzlila jistě nejeden úsměv i v čase labradorů a syčení. Protože nad ten vyvolaný úsměv nic není...R^

1 0
možnosti
Foto

Bylo mi potěšením, děkuji za komentář!

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik