Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

(návod k použití návodu)

Návod nejprve opatrně vyžehlíme, abychom se při jeho studiu nikde nezadrhli. Pak z něho nůžkami na nehty vystříháme slova, kterým nerozumíme, čímž se vystříháme nedorozumění. Nakonec zavoláme na telefonní číslo uvedené v levém dolním rohu. Tam nám poradí, jak být v roce 2016 šťastní a spokojení. :-)R^[>-]

3 0
možnosti
Foto

Tak jsem to provedla přesně podle návodu. Prý mám vydržet, někdo se dovolal přede mnou. To bude beztak Maruš Šípková, ta jak se začne vykecávát, tak to se k odpovědi letos nedostanu.;-O Prozatím provádím pokusy o štěstí a spokojenost intuitivně a bez odborného vedení. To smrdí průserem!:-)

Ať se ti daří! Furt, rok nerok, hlava nehlava. V

1 0
možnosti
MP

V Ikea prý přidávají do návodů a šroubků, .... vždy něco navíc. Prý aby byla sranda při sestavování :-/ U nás tedy vždycky je. Přeji vám super další rok raději bez sádry (mě už ji také odebrali R^), a nám srandu při čtení vašich "příhod". Ať se všichni máme alespoň DOBŘE !!R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

My jsme shodou okolností trávili půl dne před Silvestrem snahou smontovat stolní fotbal. V návodu (který pro jistotu česky vůbec nebyl) se uvádělo, že dvěma lidem to zabere hodinu. Já (manažer projektu, svačinář a nástěnkář) a mí dva posluhovači - montéři jsme na tom nakonec zabili šest inženýrohodin! Možná kdybychom nezačínali půlnoci, šlo by nám to líp, uznávám. Ale aj tak - dvě hodiny ve třech lidech, to je dost. A jací jsme přitom šikovní!

Mockrát vám děkuji za krásné přání. Vám přeji nový rok bez jakéhokoliv zranění a prožitý převážně snadno, vesele a příjemně. Musí to jít, ne že ne ;-)

1 0
možnosti
Foto

To zas bude nějaký super překlad návodu z angličtiny dělaný pomocí Google translate. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nebo nějakého "češtinologa" z Ulanbátaru. Pokud to byl ovšem on, klaním se a odvolávám posměšky. Takhle umět mongolsky, tak si pískám. Mongolskou lidovou, samozřejmě.

0 0
možnosti
Foto

To psal nějaký expert, ne?;-D Návod na návod neznám... Oni i chlapi a děti bývají bez něj.

4 0
možnosti
Foto

Návod na použití chlapa jsem také postrádala, nakonec - když už z něj bylo víc škody než užitku - jsem jej vrátila do prodejny bez nároku na výměnu zboží. U dětí je prý ovšem jen šestitýdenní záruční doba - než člověk přijde na to, že mu nebyl dodán návod k obsluze, je po záruce. ;-).

2 0
možnosti
Foto

Teta, u nás se takové nebezpečné dárky pod stromečkem naštěstí neobjevily, stačí nám Lego, na které jsem už asi milionkrát šlápla:-)

Ale tohle mě pobavilo, píšu si: sádru nebrat!;-D

3 0
možnosti
Foto

Jak se dříve ukázalo, není dobrá ani na to zahušťování. Prostě materiál na prd;-D

1 0
možnosti
IK

Nerada Vám narušuji partnerskou důvěru, ale na chlapa, který tvrdí, že sádra se jednoduše rozdělá tak, že ji nasypete do misky a přilijete vodu, si dávejte pozor. Zásadně se sype sádra do vody. A pozor, při mísení sádrového prášku s vodou probíhá exotermická reakce, tj. vzniká teplo a směs začíná hřát. Při produkci sádry v množství potřebném k výrobě peticentimetrového trilobita jde o množství tepla zanedbatelné, ale kdybyste chtěla odlít nějakého toho kytovce v životní velikosti, tak pozor, to už hřeje fakt hodně. Bonusové upozornění pro případ výskytu sádry na nežádoucích místech - uschlou sádru nelze umýt, pouze oloupat nebo odsekat. Takže vyzbrojena návodem od své příznivkyně (mě) se můžete vysmát manželovým plánům jak se Vás zbaví (nebo Vás alespoň znemožní) a směle se pustit do výroby sádrových odlitků.

1 0
možnosti
Foto

To jsem pomotala já, on to samozřejmě dělá správně! Kdo ví, co to bylo za šunt, protože jsem zahřívání očekávala, ale nenastalo. To mě překvapilo. Ale ztuhlo to.

0 0
možnosti
Foto

J89a25n97a 41M78a88j57o56v84á

30. 12. 2015 14:11

Zuzi, můj choť by Ti vysvětlil, že návod je pro zbabělce a je to až poslední možnost, jak najít řešení.

Ale zas bych si nepočetla...R^R^

2 0
možnosti
Foto

Já to mívám podobně, ale nějak jsem náhodou nahlédla do přiložené přiložené plachty s nápisem nápisem Návod a nějak mi přišlo, že v tomto případě je snad pro zbabělce to nezkusit podle něj.:-)

1 0
možnosti
RE

,,Nevíte někdo, jak se vylévá prášek? A až mi poradíte, kam jej tedy mám vylít? Projde umyvadlem, když dřezem ne?"

Do WC.. Hlavně pak případnému instalatérovi, jež bude zjišťovat příčinu ucpání neodpovídejte otřepanou větou: ,,my tam ale nic nelejemééé!" Jeho další reakci už doufám nemusím interpretovat;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

Kdysi dávno v začátcích vaření se mi povedlo ucpat záchod obědem, ani na to nepotřebuju sádru;-D

1 0
možnosti
JH

J26o23s47e26f 67H69e41j37n21a

30. 12. 2015 12:49

Návod nas návod potřebuji pravidelně, ale....:-/

0 0
možnosti
MS

Povedené R^:-) Jinak ale vyřiďte manželovi, že při míchání sádry platí zásada, že sádra se přidává do vody, nikoliv voda do sádry (doufám, že jsem vás ještě více nezmátl:-)).

3 0
možnosti
Foto

Jááááj, to možná říkal! Nakonec mu udělám ostudu :-)

Díky moc!

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik