Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vždycky se usmívám, když čtu vaše psaní - půvabné, milé, s espritem.;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuju mockrát! Právě jste mi navodila podobné pocity:-)

0 0
možnosti
Foto

skvělé, díky :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Mně to teda až tak skvělé nepřišlo, ale díky ;-D

0 0
možnosti

R^ "Nežehlí a nezpívá.." ..a ten blbej tramvaják neodbočí a neodbočí...

Díky.

1 0
možnosti
Foto

Prostě skandál, co vám budu vyprávět ;-)

1 0
možnosti

J78a56n 96S65u25c41h94ý

31. 1. 2016 14:44

Párkrát jsem byl svědkem podobné motorové magie a mám pro to vlastní, smysluplné, leč nikdy neprokázané vysvětlení.

Jakmile žena řídí rukou jemnou, něžnou, auto je mnohem náchylnější k usazování všeho, co by se autě usazovat nemělo. Všechno se zanáší a koroduje, protože těžká mechanika jemné domluvě prostě nerozumí. Pak přijde muž, většinou ještě podrážděn, že zase něco musí dělat, mohutným skokem do auta otřepe tlumiče, produpnutím pedálů skrz podlahu rozpumpuje palivové a brzdové potrubí a nakonec pokusem o zlomení klíčků obrousí zkorodované plochy ve spínací skříňce. Auto pak zase chvíli funguje, jako nové.

1 0
možnosti
Foto

Ale to je ovšem geniální teorie!! Děkuji za ni! Líbí se mi natolik, že ji s dovolením přejímám za vlastní. Zní to líp, než ta, která tvrdí, že mě naše Žába nenávidí :-)

0 0
možnosti
Foto

Nezoufej. Podle posledních zpráv z kuloárů Silicon Valley bude mít nová generace chytrých telefonů aplikaci Kára. Nahraješ si takový malý app, hupneš na telefon jako na skateboard a fííííí :-)R^

1 0
možnosti
Foto

To se mi ulevilo. Už jsem si musela nainstalovat aplikaci tramvaj, která tvrdošíjně trvá na tom, že si musím hned po ránu cvaknout, abych se vůbec někam v tom životě dostala :-)

1 0
možnosti

;-DR^..no, nebudu vám třít čenich o rameno, milá semestro...nutno však uznat, že vaše životní postřehy jsou jak zábavná pyrotechnika, jejímuž kouzlu člověk snadno užasle podlehne...i v rámci pracovní doby.

My, zde v pražské kotlině jsem tak trochu změkčilí neb ševce, krejčovou, klíčníka, vinaře, kadeřníka, lazebníka a na cokoli si vzpomenete máme tak nějak v jednom a proto je nám vašich průzkumů tak třeba.

Být já tím tramvajákem, tak při vaší žádosti odbočit u hospody doprava, okamžitě letím do přilehlých slévaren ukout koleje a výhybku, bleskurychle vykonám příslušné výkopové a elektroinstalační práce, abyste minimálně druhý den měla vlastní zastávku.

Vaše drzost nazvat část vašeho vozového parku krámem mně pak rázem učarovala. Ano zvláště mně,..... který denně, dříve než zasune klíček do spínací skřínky, prochází velebícím rituálem končícím téměř motlitbičkou...a po úspěšném zaparkování děkuje jednotlivě všem součástkám, že vydržely.

2 0
možnosti
Foto

No vidíte, a já bych si tolik přála, abyste mi třel čenich o rameno. To se mi dlouho nestalo ani mimo pracovní dobu.

Oceňuji váš pozitivní přístup stran vykolejeného tramvajáka. Je vidět, že jsem narazila na ten typ, co vysvětluje, proč to nejde, místo aby hledal způsob, jak to udělat.

Byla jsem poučena manželem, že mám změnit přístup a Žábu velebit. Teď už neříkám "starý krám", ale "už velmi dlouho mladý zázrak techniky". Snad to pomůže.

1 0
možnosti
Foto

Záleží co. Automechanička nikoliv:-)

Díky moc!;-)

0 0
možnosti

No mě tak před dvěma lety při odjezdu na kurz auto najednou zabrzdilo a dál odmítalo jet dopředu. Stalo se mi to mezi vraty u nás doma. Muž v klidu snídal. Byla sobota já jela na kurz kreslení a bála se, že přijedu pozdě. Po chvíli vykoukl ven, překvapený, že jsem pořád mezi vraty a šel zkoušet. Chovalo se mu to stejně. Jela jsem velkým.

Nakonec jsme přišli na to, že čelisti u brzdy zadního kola drží pružina. Ta se v půlce zlomila, čelisti scvakly a bylo po ježdění dopředu. Když jsem to viděla, říkala jsem si, že ten andělíček nade mnou je fajn, protože stát se mi to na dálnici... To byl karambol a nevím jestli by se potom tahle příčina zjistila. Spíš by si mysleli, že jsem se tahle hnusně chtěla zasebevraždit a nedostala bych se z blázince.

Tak trochu do klubu těch co jim auto takhle zlobí nepatřím. Ale Generálský efekt znám dost dobře v jiných situacích.

1 0
možnosti
Foto

Kreslíte? To je prima koníček, sama mu občas nezřízeně holduji :-)

To jste měla tedy opravdu kliku jak vrata! Tak ať vám vydrží i nadále. Někdo musí být výjimkou, co potvrzuje pravidlo.

Děkuji za komentář!

0 0
možnosti

Jako bych se viděla. A úplně nejlepší švanda je, když takhle auto vypoví službu ve chvíli, kdy jedete do Obi pro nějakou nezbytnou potřebnost s tchánem (který o autech ví asi tolik, co já) a nikdo z chlapů, kteří by mohli vědět, proč mi to to auto dělá a jak mu to rozmluvit, samozřejmě doma ve stavebním švunku neslyší telefon. Nakonec se dovolám bratranci, po stopadesáté zopakuji postup, který jsem předtím zkoušela i bez jeho rady, a auto nastartuje. Ostuda před bratrancem, ostuda před tchánem, báječná sranda pro všechny kolemjdoucí na parkovišti a krátká nesouvislá řeč s manželem na téma významu mobilního telefonu. Ale co se dá dělat. Auta mají prostě svou hlavu a holkama nevyjednávají.

Mimochodem při čtení článku jsem se málem udusila jogurtem. Bod za statečnost a humor, se kterým to berete :-)

1 0
možnosti
Foto

Je evidentní, že jsme obětí vleklého spiknutí! To by se mělo prověřit, to nemůže být náhoda!

Děkuju za vaše dušení, ale jsem ráda, že jogurtu ten pokus o vraždu nevyšel;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik