Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zvýšil jsem opožděně nejen karmu, ale tchyni i trůn. Zuzko chápe, ostatní neR^:-)

1 0
možnosti
Foto

ZUzko, za chvíli jedu vrátit bábrlinku Praze. Hezkou neděli celému kolektivu!!

1 0
možnosti
Foto

Rozkapání očí je docela fajn, zachoval jsem se tenkrát jako hrdina (ne Jiří, co bruslil po kluzáku s takovou dřevěnou haluzí, ale jako hrdina národního odboje) a nechal si od sestry (jako zdravotní, ne svojí), na níž bylo vidět, že facku od ní by neustál ani Chuck Norris, nakapat do očí ten podivný dryák. V prvních několika desítkách minut jsem konstatoval, že vidím stejně dobře/blbě jako před touto aplikací. Pak mi zapípal mobil příchozí SMS zprávou a já jsem se, ačkoli tomu vážnost situace neodpovídala, rozburácel svým nakažlivým smíchem, poněvadž jsem tuto zprávu nebyl s to přečíst, neboť text připomínal přehlídku mravenčích bobků. Nebo tak nějak. Ale o tom zase až někdy jindy.

2 0
možnosti
Foto

Jojo, evidentně to má dost fatální dopad na zaostřování na blízko:-) Dcera si po rozkapání velmi intenzivně začala prohlížet mou ruku. Zřejmě na blízko taky viděla kdo ví co. A to kdo ví co ji velmi zaujalo. Bylo to dost strašidelné, když si z deseti centimetrů prohlížela mé prsty na rukách, oddalovala je a přibližovala a přitom měla ty děsivě roztažené panenky... fakt jsem se bála, že se zakousne:-)

3 0
možnosti
Foto

Já mám nejraději noční kontakt s noční sestrou na noční recepci (odborně se tomu říká "nepřirozeně rozšířená panenka") :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ale to je mi roztomilá panenka! Jen jestli není trochu moc rozšířená ;-)

2 0
možnosti
Foto

;-D Já takhle potkaly tři "holčiny" v klepetech také v liberecké nemocnici. Dítě tehdá bylo naštěstí v břiše, ale představ si to zděšení, když jsem hned po nich (tedy v pořadí, ne po jejich zádech) měla zalehnout na gynekologické křeslo!

3 0
možnosti
Foto

Jo, tak to se mi stalo taky. Vypadá to, že v Liberci je to horší, než na divokém západě. Kam se hnu, nějaký desperát.

1 0
možnosti

R^ Teda, nepřeju Vám nic zlého, ale cvičně opakované návštěvy v nemocnici by určitě přinesly více literární tvorby.:-/:-P;-D

1 0
možnosti
Foto

No jo, vždyť já bych mohla napsat horor!

1 0
možnosti
Foto

R^Čekárna je od slova čekat. A pacient je od patientia-trpělivost.;-) P.S. Když ze sebe mám udělat pacienta a trpělivě čekat, docela pěním.;-D

1 0
možnosti
Foto

Když mám rozečtenou knížku a málo příležitostí si ji dočíst, ani mi to nevadí. Ale čtyřhodinový pobyt na "pohotovosti" s malou v horečkách mi onehdá vehnal na rty nejedno ošklivé slovíčko, takže rozumím:-).

1 0
možnosti
Foto

R^:-)mám podobné zkušenosti (u nás hlavně v motolské nemocnici). Jednou to rozsekl tehdy tříletý synek, když se postavil před nasupenou sestru a pravil: Teda SEM, sem už teda NIKDY nepřijdu!:-)

3 0
možnosti
Foto

Doufám, že na tom trvá:-) Tím ten personál položí na lopatky, příště si velmi dobře rozmyslí, jak se k takovému gentlemanovi chovat!

1 0
možnosti

P94e11t24r 66U79h86e21r

11. 2. 2016 13:30

Tak jsem se zase dočkal zábavného blogu R^ ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik