Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

hi, hi, hi! co byzme tam lezli, když máme vlastní, kvalitní a prověřené zdroje?

0 0
možnosti
Foto

Nejhorší ze všeho jsou Moraváci.

Ty potvory Vám všude vlezou a strašně rychle se vožíraj! :-)R^

4 0
možnosti
FF

Dočetl jsem. Takže asi takhle. Moraváci chlastají!!!;-D Na vojně jsem sdílel, jako jediný pražák, celu s bandou Moraváků a Slováků, prošel jsem si pivem, vínem, prachsprostou vodkou, rumem a to co třetí den. Pravda, Slováci šli ještě dál, ale na iron mě nezviklali. Z vojny jsem si odnesl poznatek, že rum a vodku už nikdy, stačí pohled na etiketu a...:-P Jediné co zůstalo, je jedenáct panáků slivovice a dost.

Mám prima špičku, kdy jsem ochoten dovádět, tancovat, milovat...a klapku přes kterou vlak už nejede, abych netápal, zdali se svlékáte či oblékáte, manžel nechť promine:-)

Teď na jihomoravské svatbě to zkoušeli znovu, do jedné nohy, druhé, třetí, za nevěstu, ženicha, tchyni, tchána...no bylo nás tam asi padesát...ale kdepak, jedenáct a dost, an někoho se prostě nedostalo;-D

A semestro, chtěl jsem se zeptat, co tramvaják...už zahýbá?

5 0
možnosti
Foto

Jestli to řešíš stylem do jedné nohy, do druhé, do třetí atd, tak prosímtě nechlastej nikdy se stonožkou :-)

5 0
možnosti
FF

;-DR^malá poznámka, dál jsem se zatím nedostal neb jsem vám nechtěl, drahá semestro, do řeči skákati...z nenápadné zmínky o prvočinitelích bude mít jistě radost présor Řeháček.

3 0
možnosti
Foto

Už jsem rozstřihal všechny dostupné polštáře a prvočinitele nikde ;-€

Ale zato jsem objevil výborný recept na molitanový guláš:-)

3 0
možnosti
Foto

Paráda, paráda, paráda...pelargonie mne naprosto rozsekali...

S kapelou jsme sjezdili celou republiku a musím uznat, že na Moravu jsme vždycky jeli strašně rádi. Hlavně Olomoucko, Zábřeh, ale aj dole Vyškov atd. Pohostinní a milý lidé, přátelští, hnedle se člověk nakazí tou jejich řečí, entusiasmem a dobrou bodrou náladou. Ale co hlavně, rozdali by se, co se týče alkoholu až nehorázným způsobem.

Jel bych si zase zahrát na Moravu.

1 0
možnosti
Foto

My jsme prostě bodrá parta alkoholiků. Nedá se nic dělat, co si budeme namlouvat:-) Ale svět nás za to miluje, to je hlavní!;-)

1 0
možnosti

Nééé? Tak to je tedy převratná novina, a pak nevím proč to nebylo ve zprávách?! Byla jsem ve vinném sklípku před lety celkem asi třikrát, a při poslední návštěvě jsme ve Znojmě poposadili busem soukr.prádelnu cca o 30 cm:-) V buse bylo nevázané veselí. Burčák tekl ve sklípku proudem. Byl to teambuilding jak se patříR^

No, pokud došlo ke změně, tak to je konec!:-/Ale nevěřím, to je pomluva;-D

2 0
možnosti
Foto

J10a81n40a 18M81a95j79o45v49á

23. 2. 2016 19:03

A co máš proti teambuildingu?

1 0
možnosti
Foto

Vážená a všemi milovaná Zuzano, ve Znojmě a v Brně jsem byl na střídačku na vojně a i jinde po krásné Moravě se toulaly naše khaki uniformy. V hospodách nás vojáky hostili, do vinných sklípku zaváděli abychom po odchodu hned venku na slunci padli na čuňu. Dcery a manželky nám tedy nepůjčovali, přesto miluji Moravu a obyvatelstvo v něm.

Dokonce jsem v jedné ze svých knih o tom škrábal. Zdravím celou rozvětvenou rodinu i s příbuzenstvem!!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a zdravím nazpět!

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak.

Moraváci nechlastají - Moraváci, jak známo, degustují.

2 0
možnosti
Foto

Co my jsme se na tom srazu nadegustovali!

1 0
možnosti
TB

pobavila jste... R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Super, to jsem ráda! Díky!

0 0
možnosti
MV

No já su z Moravy, ale že by se tu chlastalo, toho jsem si teda ještě nevšiml. Do hospody se zajde na pár kousků, to jo, ale chlastáním bych to nenazíval, protože my tam u piva probíráme ožehavá politická témata! Fakt je, že užíváme na zdraví švestkové kapky, asi tak 15l na osobu ročně, ale jen ze zdravotních důvodů!!! Kdepak, na nás si chřipka nepřijde;-)

3 0
možnosti
Foto

Přesně, to jsou všechno pomluvy! Na Moravě se tu a tam okoštuje, tu a tam vypálí červ a hned se z toho dělají nějaké dalekosáhlé závěry :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik