Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vašeho muže neznám, ale považuji za krajně netaktické, dokonce neopatrné a velmi riskantní, v kritické situaci použít frázi: Jájsemtitořikala. Zvláště pak, má-li v rukou od šmíru kladivo, či klíč od dvaadvacítky výše.

To to mlčení, případně velmi opatrně vyjádřená účast bývá vhodnější.

0 0
možnosti

dík za psaní, něco ještě přihoďte, typuji, že jste si to nevymyslela

1 0
možnosti
Foto

Já dík! Tentokrát jsem si moc nezapřeháněla, to máte pravdu :-)

0 0
možnosti

a do psí nohy! chudák auto ;-D

1 0
možnosti
Foto

Chudáci všichni! :-) Jinak auto dotáhli za těžké love do Čech, aby jim zaměstnavatel řekl, že to měli zapálit (ekologicky, samozřejmě), co on prý s takovým vrakem.

0 0
možnosti

zajímalo by mne, co přesně to bylo za auto. to na ilustračním obrázku asi těžko, že? To je jen taková moje deformace. Kdysi jsem měl taky snahu vlastnit a renovovat veterány. Jenže ony jsou lepší na koukání než na ježdění a stojí to balík. JInak na příběh sedí známe rčení:" Na posraného i hajzl spadne".:-)

1 0
možnosti
Foto

Bohužel zas takový veterán to nebyl. Nějaká Kia C'eed, jestli se nepletu. Akorát vskutku unavená.

O veteránech byste si mohl popovídat s mým mužem. Ten tolik touží po staré Felícii! Když jsme byli chudí studenti, stávala prý renovovaná šedesát tisíc. Teď to nespraví sto tisíc a navíc kam s ní?:-( Vypadá to, že budeme potřebovat ještě navíc garáž. A prý že kabelky jsou drahá zábava :-)

Škoda, že mu nestačí ta stará Fabie, co už v garáži máme.;-)

1 0
možnosti

8-o8-o8-o Tak to teda neééé! Já se těšil na pár vřelých humorných slov a místo toho je tu horor.;-O Taková zrada! Příště abych si vzal prášek!!!

P.S.

Horor, ale pěknej.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já vám tedy raději prozradím, že to dobře dopadlo! Nikdo nikoho nakonec nezabil :-)

1 0
možnosti

Já jsem vezl kdysi rodinu v zimě z Krušných hor domů trabantem a ten začínal dodělávat a chcípat. Zvedl jsem kapotu, po čase vzteky zahodil nářadí do příkopu a tehdy se manželka osmělila a řekla: Přemku a to je normální, že tu běhají takové jiskřičky? Běhaly, po bakelitovém izolátoru jedné zapalovací cívky. Takže jsem vzal hadr, vytřel to do sucha a pokračoval mlčky a zahanbeně v jízdě. Tedy předtím jsem ještě vyhrabal z bláta nářadí....

2 0
možnosti
Foto

:-) Není nad to, řešit problémy v klidu a s rozmyslem. ;-D

A teď si představte, že můj muž touží vlastnit nějakou starou Škoduli, protože mu okamžiky opravování v pangejtu chybí!

0 0
možnosti

A proto jsem v dávných dobách, coby hrdý majitel Škody 110 požadoval po osádce (tedy hlavně ženského pohlaví) nošení punčocháčů, neb jsem měl zkušenosti a křivou řemenici, která klíňáky cupovala na počkání :-)

2 0
možnosti
Foto

No jo, ale co se zadřeným až prodřeným motorem? :-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Íííí! Das ist aber už pracuji na nápravě.

1 0
možnosti
Foto

Překladatelka jako víno, co? Mohla bych se tím živit!:-)

1 0
možnosti

P53e35t29r 46U27h50e71r

1. 3. 2016 19:04

Tak nějak je mi to celé povědomé. Jako bych už to někde slyšel, četl nebo snad zažil :-D

1 0
možnosti
Foto

Taková běžná příhoda že života :-)

1 0
možnosti

Klasika... Nastane problém, a místo řešení tak žena OBVINUJE, SABOTUJE, DRZKUJE, VYCITA a VYTVARI NEGATIVNI ATMOSFERU ... Aniž by se sebnemenším způsobem podílela na řešení Ani tím blbým pohlídáním mobilu ne.

1 0
možnosti
Foto

To už jste říkal, pane Prášku.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS