Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem vezl kdysi rodinu v zimě z Krušných hor domů trabantem a ten začínal dodělávat a chcípat. Zvedl jsem kapotu, po čase vzteky zahodil nářadí do příkopu a tehdy se manželka osmělila a řekla: Přemku a to je normální, že tu běhají takové jiskřičky? Běhaly, po bakelitovém izolátoru jedné zapalovací cívky. Takže jsem vzal hadr, vytřel to do sucha a pokračoval mlčky a zahanbeně v jízdě. Tedy předtím jsem ještě vyhrabal z bláta nářadí....

2 0
možnosti
Foto

:-) Není nad to, řešit problémy v klidu a s rozmyslem. ;-D

A teď si představte, že můj muž touží vlastnit nějakou starou Škoduli, protože mu okamžiky opravování v pangejtu chybí!

0 0
možnosti

Tak mu ji dopřejte, muži si musí hrát!

0 0
možnosti
Foto

A to já zas nejsem jeho šéf. Může si hrát s čím chce. Akorát ji nemá kam dát. Ale že to nechápu, to přiznám :-) myslela jsem, že klucí chtějí co nejlepší auto. Ten můj ovšem patří mezi ty, co chtějí co nejhorší, aby měli co řešit :-)

0 0
možnosti
PF

P56e75t27r 28F89r23i44č

3. 3. 2016 7:25

Zuzko, vy holky nepochopíte tolik věcí ;-) Třeba to, že někteří muži se kromě žen občas zamilují i do aut. A některým se i povede si tu svoji lásku pořídit. Já se takhle zamiloval do jednoho auta ještě dřív než do první holky - bylo mi nějak okolo 7let. Holčičí lásky pominuly, láska k tomu autu zůstala dodnes. Jen jsem v průběhu let rozšířil počet kusů, což mé okolí nechápe. Ale letos snad už konečně dojde na aspoň částečnou renovaci prvního kusu. Takže vašeho manžela chápu a tímto ho zdravím.

1 0
možnosti
Foto

Vyřídím, bude rád, že má podporu :-) A to, že to nechápu, neznamená, že to nesnesu. Problém je ten prostor, kde by si mohl hrát. A je mi jasné, že pokud si pořídí garáž někde stranou, tak ho několik let neuvidíme. Láska je láska :-)

0 0
možnosti
JR

Trabant to je sranda. Ten jede klidně i na jeden válec. Pravda, ne do kopce. To uveze jen řidiče a ještě na plný plyn. Ostatní ven a tlačit.

Na druhou stranu, stačí se naučit řešení asi kolem deseti standardních závad a nic vás nikde nepřekvapí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik