Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z flétničky dcerka vyroste a když budete mít štěstí, tak se vyhne rapu a hip-hopu a začne poslouchat heavy metal a pak bude u vás doma dobře ;-)

0 0
možnosti

J24a54n 85P81a63l69l58a65s

8. 3. 2016 22:23

Dobrý večer, pobavilo jako vždy, děkuji.

Kdysi jsem vyučoval i zobcovou flétnu v PKO, naštěstí jen pár hodin týdně na vedlejšák. Tehdy výuka probíhala v bunkru, kde díky vzduchotechnice měli všichni přehled o dění ve všech třídách. Jednou mě zastavila kolegyně a s uštvaným výrazem se mě zeptala: „Víš, co je falešnější než zobcová flétna? Dvě až tři zobcové flétny.“

Mohu Vás ujistit, že se „žlutým“ Danielem se dá podpálit i středně velký táborák.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D No jo, já mám dvě děti! To mě čeká brzy asi peklo! To budu muset zvýšit dávky špuntů do uší. Třikrát denně a pořádně zapít :-)

0 0
možnosti

Tak jsem se dnes v práci nestydatě zasmál nad vaším blogem;-D;-D;-D. Ostatně jako pokaždé a i při vaší knize. Když už jsem to nakousl, dovolil bych si malou recenzi: normálně by tu malou nenápadnou knihu mohl běžný čtenář i přehlédnout. Třeba i já. Měl jsem to štěstí.....jupíííííííííííí....., že jsem ji vyhrál ve vaší soutěži. Přečtena o vánocích jedním dechem a čas strávený nad vaší knihou byl rozhodně lépe prožitý, než čas strávený u stále dokola omílaných pohádek v televizi. Pokud má člověk (může to být i žena) špatnou náladu, rozhodně si ji jednoduše napraví u vaší knížky. Je škoda ji nemít ve své knihovně a občas nepročíst. Díky za ni:-)

3 0
možnosti
Foto

Jééé, to jsem ráda, že se vám kniha líbila! Už smolím další, tak třeba budete mít zase štěstí. Ale to ještě hodně vody proteče trubkama, je to složitá věc, tohle spisování :-) Tak zatím se můžeme vídat tady, jo?;-)

1 0
možnosti

D45a45v34i89d 41V43l98k

8. 3. 2016 14:17

Paní Zuzano, tak se přiznám, že jsem Vás podrobil zkoumání, co děláte tak dobře, že jste tak oblíbená blogerka. Protože blogerkou roku sice nebudete, ale na rozdíl od celebrity paní Šichtařové jsem si všiml, že Vás mají lidi v diskuzích opravdu lidsky rádi. Tak jsem zkoumal, jaký je Váš trik?

A už jsem na to přišel :-). Že teda dobře píšete, to je jasné, že jste hezká ženská, to Vám taky pomáhá, ale Vy jste navíc vtipná ženská a těch moc není. A pak taky nešpiníte se psaním o politice. A podle mne Vaše nejlepší finta je, že Vy moc hezky diskutujete s každým kdo Vám napíše na diskusi.

A každému odpovíte. A to je ten trik , protože Vy si vytváříte skupinu čtenářů, kteří mají k Vám osobní vztah. Vy byste měla to blogování učit paní Zuzano R^R^R^.Trošku si těch triků půjčím, jestli dovolíte;-) Jen hlupák se nepoučí od těch nejlepších.

7 0
možnosti

...a kromě toho, jen ještě i poměrně dost vzdělaná a ve vědeckých a filozofických kuolárech velmi vážená:-)

6 0
možnosti
Foto

Máme doma takhle celou kapelu. Klávesy, flétnu a buben. Chudák manželka to musí poslouchat, protože jsme s klukama schopný jet celý koncert, čítající i několik hodin. Povětšinou s Vánoční tématikou...

1 0
možnosti
Foto

Super, tak to jednou uděláme kapelu ze samejch pankáčů! My můžeme přidat několik kytar, tahací harmoniku, klarinet a rumba koule. Myslím, že to bude velmi hutný hudební zážitek!

0 0
možnosti
Foto

Poslední odstavec to celé korunoval! Dobře jsem se bavilaR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Neboj, období ovečky brzy přejde a přijdou náročnější kousky. Až Ti bude každý den vylétávat holubička ze skály, nebo uprostřed léta nastávat Štědrý večer, to teprve budeš mí námětů k psaní. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak holubička nám lítá každý večer. Prťouska to nejradši před usnutím. Zkoušela jsem přeskakovat sloky, ale vyfasovala jsem za to natvrdo Černé oči jděte spát. Naše malé ženy jsou nekompromisní.

0 0
možnosti

.....asi jsem teď pochopil, proč se moji rodiče po tom, co jsem začal pískat, rozvedli. Táta prostě neměl hudební sluch:-)

2 0
možnosti
Foto

Až dcerušku omrzí letadlo, tak bych zkusil vodní dopravu:

"plave, plave parníček - veze basu pivíček" :-)R^

4 0
možnosti

;-D..také bych si jednu přidal, až dcerušku omrzí lodní doprava, takovou přírodovědnou:

jó, hadi a hadice

ti se mají velice

když se vodky nachlastají

nohy se jim nemotají

3 0
možnosti
Foto

Mám díky početnému příbuzenstvu mnoho tet a přiznám se, že jednu z nich nemám rád /důvody nejsou podstatné a přesáhly by povolený rozsah příspěvku/. Jelikož jsem společensky nucen se jednou ročně účastnit jakéhosi veselí, vždy sadisticky vybírám dárek pro jednoho z jejich malých dětí. Největšího úspěchu jsem dosáhl s malým, ale velmi výkonným bubínkem, který se nikomu nepodařil malému spratkovi odebrat během celého odpoledne. Mělo to blahodárný vliv na podstatné zkrácení povinného odpoledne. Trumpetku ten malý mamlas rok předtím přefoukl, ale buben - ten vydržel.

R^

3 0
možnosti
Foto

Úplně vidím tu situaci, když mladému předáváte trumpetku, on vás obejme a vám obličejem proběhne takový ten ďábelský úšklebek, co mají všechny potvory v telenovelách. On do toho dvakrát foukne a přefoukne ji. To muselo být frustrující :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik