Diskuse

Prsa plavou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D42a33v32i59d 18V34l57k

13. 4. 2016 10:31

To je krásné:-):-):-) A ten Kevin v labuti. Jen ty ňadra jste mi trochu znechutila a přitom jsou to moje nejoblíbenější domácí zvířátka;-D Já jsem byl kdysi na té výstavě BODY, jak jsou tam vypreparovaní Ti chudáci mrtví lidi a byla tam jedna žena rozříznutá tak, aby byl vidět průřez ňadra. To zklamání, když jsem se přesvědčil, že ten boží, absolutně dokonalý design neskrývá opravdu skoro nic jiného než tuk. A teď ještě Vy z toho uděláte plovoucí objekty zamotávající se do mořských řas........Auůů s čím si teď budu hrát???

0 0
možnosti
JT

R^;-D díky za další pěkný, vtipný a čtivý blog. Že Zuzko nezklamete, vím dávno, že ještě dokážete překvapit, tomu tleskám:-)

0 0
možnosti
VI

Jsem se po ránu pobavil,díky;-D A nějaký fotografický důkaz, že plavou by nebyl?;-D

0 0
možnosti

Vlasto, neříkejte, že jste ještě nikdy neviděl plovoucí bójku?!;-D

0 0
možnosti
Foto

J22a64n29a 75M14a82j31o53v39á

12. 4. 2016 22:42

A nechceš přihodit i dole bez? Kompletní servis?8-o

Karma, chechtám se ještě teď.R^

2 0
možnosti
Foto

I po straně bez! Žádné troškaření... R^

0 0
možnosti
FV

Zuz, já jsem hlavně rád, že jste udělala radost tuhle našemu Vladimírovi, a mohl si zalegračit. Poslední dobou bývá z té uprchlické krize takový posmutnělý.

5 0
možnosti
Foto

Taky jsem ráda. Co miluje Mirku, úplně mě zanedbává. Nezbylo mi, než vytáhnout prsa. Jinak by se snad ani neobjevil.;-)

1 0
možnosti
Foto

Se mu nesměj, chudákovi!

1 0
možnosti
MV

fajnovy! moje babicka neumela plavat a maximum co dala, kdyz nas "hlidala" na rybniku bylo, ze se postavila tam, kde ji voda sahala do podpazi....dal uz ne. a prsa? plavaly...

1 0
možnosti
Foto

Že jo?! Tak přece plavou!

0 0
možnosti
Foto

;-D Ten tvůj Kevin je teda pořádný svůdník! ;-)

3 0
možnosti
Foto

Nemohl si pomoct, to jsou pudy, chápeš... ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik