Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

... když na vás půjde s majzlíkem, představte si, že jste socha - ty jsou na takové zacházení zvyklé...

...no, sice vám to asi moc nepomůže, ale jemu to třeba udělá radost - bude se na chvíli cítit jako umělec... a vy se pak můžete opájet pocitem, že rozdáváte radost a štěstí kudy chodíte, což za těch pár minut koncentrované hrůzy určitě stojí...:-)

1 0
možnosti
Foto

Sochy neřvou a neprosí o slitování, už jen kvůli tomu bych se o to měla pokusit, to je pravda :-)

0 0
možnosti

aspoň tie trojky ukážte:-)

0 0
možnosti
Foto

Jestli myslíte špičáky, tak ty by vám mohl ukázat můj muž ;-)

0 0
možnosti

A já žádné nemám heč ;-D Jako vůbec se mi nevytvořili, s oblibou říkám, že jsem vyšší vývojový stupeň (zní to líp než mutant ;-)).

Ale pobavila jste měR^. A držím palce, ať je to den zalitý sluncem (s trochou pomocí analgetik to není tak těžké;-))

1 0
možnosti
Foto

Jé, já chci být taky vyšší vývojový mutant!

Děkuju moc!

0 0
možnosti

;-DR^...to znám u Řeháčka...tam je dábelský smích v pozadí každou chvilku,

ale osmičky jsou tam ložené, takové jakokdyž nekonečné.

Ty Vaše osmičky, milá semestro, byly také ložené?;-)

2 0
možnosti
Foto

Moje osmičky jsou velmi důmyslně ložené a to navíc až zbytečně nekonečně blbě. To by ani Řeháček neuměl spočítat, ta moje čtyři ležatá nekonečna.

0 0
možnosti

R^R^R^ Protože jsem měl nějaký čas kvůli ztotožnění zablokovaný účet, jsem zde až teď. Omezím se na pouhé velmi dobré včetně diskuse. A ten obrázek, hlavně s textem tomu nasadil korunu; ta představa....

1 0
možnosti
Foto

Vítám vás zpět. Musel jste se ztotožňovat? A s čím? Nejste vy ten spící pankáč, co se legitimovat nechtěl a teď z toho je celá republika vzhůru nohama? ;-D

1 0
možnosti

Opět děkuji za zlepšení nálady;-D;-D;-D Nebudu popisovat trhání, ale to POTÉ?! Plivat nejde, protože neposlouchá spodní ret. Pořád jsem se dívala na zem, jestli si na něj nešlapu. Kačer Donald hadr !!! Mluvit nejde - jako na potvoru mi volalo hned poté několik osob. Zvlášť jeden dobrý "kamarád", který věděl, co mám za sebou, a chtěl ode mě nějaká tlf. čísla. Chtěla jsem ho zabít (nebo mu vyndat jeho osmičky). Cesta domů mě stála celý balíček kapesníčků. A panáka jsem si neužila, protože mi vytekl přes nefunkční kačeří ret na podlahu ;-( Ale potom už jenom samá pozitiva. Držím vám palce, a čekám, jak to dopadne R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju! Tak to asi zruším program na dva týdny po akci, jak to tady tak pročítám :-)

0 0
možnosti
Foto

A luxusní devítky by nebyly? :-)R^

A ještě něco pro vyznavače slunce, radosti a smíchu:

https://www.youtube.com/watch?v=lW6R9kSGV2Q

3 0
možnosti
Foto

Luxusní devítku nosívají drsní kluci za pasem, ne? ;-) Dík za připomenutí, zkusím ho zrušit ala Mr Bean. To bude jistotka!

2 0
možnosti

V19l64a82s80t63a 79I84l18e37k

29. 4. 2016 17:59

Prodělal jsem v lednu operaci zubů ke které jsem byl objednaný 2 měsíce. Zubař se mnou pořád mluvil způsobem, jak to bude složitý zákrok, ale jak to dobře zvládnu. Ty dva měsíce čekání byly hrozné. Ale samotný zákrok až tak hrozný nebyl.

1 0
možnosti
Foto

Díky! Začínám věřit, že nezahynu. Ale to čekání je fakt otrava.

0 0
možnosti
Foto

H58a91n43a 47V20l86k33o32v39á

29. 4. 2016 16:31

Trošku Vás uklidním - já jsem po doporučení od svého lidumilného zubaře zašla na zubní kliniku, v Brně vyhlášenou (psal se rok asi 1999, takže zmínění mají zajisté již své prosperující praxe). Bylo mi 28 let, osmičky vyrazily tak nějak najednou a nadějný ambiciózní zubař na klinice zhodnotil mne jako srdnatou ženu (což skutečně jsem) a otázal se, jestli uděláme všechny čtyři najednou....

Částečně z neznalosti a mírně ze srdnatosti jsem souhlasila....

Šlo to vcelku dobře, majzlíkem vytloukal pouze jednu...

Problém byl, že jsem měla opíchané všechny čtyři kvadranty a necítila nic - ani krvavé sliny, které mi stíkaly z obou koutků. Došlo mi to až když jsem stála ve frontě v lékárně (sliny dorazily na krk) a došlo mi proč se za mnou lidé otáčejí.

Potom jsem pár dní ležela doma a definitivně mne problémů zbavil až kamarád, který po dlouhé době přijel do města a nedal jinak, než že se spolu opijeme. V tomto souhlasím s paní Majovou - alkohol nejen skvěle tlumí a uspává, ale hlavně dezinfikuje. Zabral lépe než předepsané léky.

3 0
možnosti
Foto

A tak že bych ho začala užívat preventivně? Co myslíte? Třeba mi to pomůže i s tím těšením, co nějak nemám.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS