Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...hmm, mám pocit, že po mužově pravici seděla další hvězda, sice menšího formátu než Gajzlerka, ale zase udělala Tvé dcerunce radost, když jí do obrázku namalovala ptáčky a manželovi udělala radost, že se s ním podělila o mísu pistácií, které tolik miluje!!!!!;-O;-D

1 0
možnosti
Foto

Já si říkala, kdy se ozveš! ;-D Pardon! Ale tys mě nezdržovala. Ani ses nepoto. Musíš příště víc zaútočit ;-D

0 0
možnosti
Foto

H24a69n90a 88V49l31k61o47v29á

21. 5. 2016 12:17

R^ a upřímně se přiznám, že nevím co napsala Aňa Geislerová (i když ji mám ráda).

Co jste napsala Vy vím;-)

1 0
možnosti
Foto

H71a55n51a 94V69l46k73o29v39á

21. 5. 2016 12:19

Teď se dívám, že něco podobného už psal pan Flísenský. Tak se omlouvám.

1 0
možnosti
Foto

Před červenou se má stát, proto ta fronta u AňiR^

1 0
možnosti
MP

;-D;-D;-D Zase jsem vás prošvihla. Tu vaši knížku si asi podepíši sama (jako majitelka, ne jako A.G.). Kdy bude další ??? Každý váš blog vyhlížím jak výplatu ;-DR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

No to je ale velká škoda, mohla jsem vás nějak krásně urazit! :-)

Další kniha vyjde na podzim ve spolupráci s Dominikem Landsmanem (Deníček moderního páru se bude jmenovat). A samostatná by měla být další jaro. Pokud ji dopíšu, ovšem, ještě mi chybí půlka8-o

Tak doufám, že někde nashle!!

1 0
možnosti
Foto

Aňa, na červenou se zkrátka musí stát, proto ta fronta. R^:-)

0 0
možnosti
FV

Hubeňákovou znám. Ale kdo je to ta Geislerová?

5 0
možnosti
PB

P18e47t80r 24B76r45o64ž

18. 5. 2016 22:11

Nádhera, jako vždy... Jenže... Jak to čtu, přesněji hltám, na jednom místě jsem se zarazil.... Cože se to na tom parkovišti stalo 8-o ?

V té rychlosti jsem četl: krasavice inkontinentální :-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Tak to se díky bohu nestalo. To se stalo až později dceři :-)

0 0
možnosti
VI

V43l43a45s33t60a 90I74l64e76k

18. 5. 2016 21:45

tak nějak všechno špatně. Zase jsem nebyl ve správný čas na správném místě. Já jsem totiž ten ztepilý motorkář, který vlastní vaši knihu a byl by šťastný, kdyby ji měl i s podpisem autorky:-). A navíc nemusím geislerku;-D

1 0
možnosti
Foto

Ten podpis ovšem není neřešitelný ;) Můžeme to vyřídit korespondenčně. A nebo doufat v další příležitost se setkat osobně na nějaké besedě. Dávám o nich vědět na svém Facebooku.

0 0
možnosti
Foto

Jízda vlakem s cizími dětmi, převlékání v autě, fronta na Geislerku, rozdávání podpisů a nakonec souboj s časem o toaletu - dnešnímu článku nic nechybí.

2 0
možnosti
Foto

Přesně, tohle je takový základ, který by měl obsahovat každý kvalitní článek. Včetně těch o Čapím hnízdě. Bez výjimek.R^

1 0
možnosti
DV

D65a67v79i49d 53V11l96k

18. 5. 2016 19:26

No na druhou stranu v tom okamžiku, co jsi dávala autogramy a popíjela hektolitry šampíčka, třeba já seděl v teplákách a tričku se skvrnou o velikosti mexického dolaru doma v kuchyni a mastil blog o babičce a snažil se, aby dostal Karmu aspoň 12 a aspoň tolik lidí si ho přečetlo. Takže v tomto kontextu jsi spisovatelská megastar . Mosíš si prostě děvčico zvolit správnou srovnávací skupinu.;-)

2 0
možnosti
Foto

Ten blog se ti moc povedl, mimochodem! Fakt, bez pochlebování.

Celé to hvězdovství je hrozně super. Dostaneš šampáňo do kelímku a na webu vynadáno, že jsi nafoukaný hujer. Myslím, že není o co stát. Já už si i tady na tom našem písečku připadám zbytečně nápadná. Mimochodem o té nápadnosti - dnes jsem si koupila sytě rudou rtěnku. Chtěla jsem vypadat jako Marylin. Vypadám jako upír. Mě to hraní na hvězdy prostě nejde :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik