Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jojo, vybavilo se mi moje dětství u nás na vsi ;-D Každý rok, na Den dětí, se na místním fotbalovém hřišti konaly soutěže pro děti. Vrcholem dne bylo vyhlášení výsledků a odměňování tím "nejméně" opilým dospělákem, co ještě dokázal pověsit vítězi čokoládovou medaili na krk...a pak padnul za vlast;-D

R^

4 0
možnosti
Foto

Ano, vesnické akce bývají rázovité.:-) Sama si na nejednu z rodné vsi vzpomínám. Pár jsem jich popsala a teď mám obavu, že to vypadá, že o ničem jiném než o ožralech psát neumím :-)

0 0
možnosti

R^R^ No jo, když ještě donedávna měl jen na starosti svádět Haničku ze mlýna a najednou má dělat (určitě bezúplatně) vodníka- debila a místo aby ulovil nějakou dušičku, rozdává bonbóny, to nemohlo jinak dopadnout!

1 0
možnosti
Foto

Evidentně mu to nesedělo do specializace, to je fakt:-)

1 0
možnosti
Foto

Už to zmínil pan Enders, Zuzky si šlapou na patyR^

1 0
možnosti
Foto

"a na topole podle skal, zelený mužík zatleskal" :-)R^

aneb armáda podporuje Zuzanu!

zdraví podvodník v záloze

1 0
možnosti
Foto

Tenhle spíš zatouchal než zatleskal, ale kdo by se zabýval detaily. Zdravím podvodníka aka unterwassermana!

1 0
možnosti
Foto

No tohle, Vy vůbec nevíte, jaká je to makačka být dneska hastrmanem. Lidi do vody lijou kdejakej sajrajt, házej tam pneumatiky a starý ledničky.

To by zůstal střízlivej jedině anděl. ;-D

8 0
možnosti
Foto

Ne nadarmo založili vodníci odbory a tak srdnatě bojují za snížení daně z rumu!

0 0
možnosti

Tak vám pěkně děkuji. Asi budu považován v kanceláři za vodníka, neboť kdo jiný by se nahlas řehnil při čumění na monitor (pochopitelně, že s otevřenou nějakou pochybnou tabulkou, asi s hospodářským výsledkem minulého roku).

4 0
možnosti

J75a70r79a 25R67a17n58k

2. 6. 2016 16:36

Ja sice jen doma, ale taky docela nahlasR^

Jezdime na "cundry" a vsichni sebou tahaji i male deti, musime vymyslet hry a obcas radny narez, zvlaste kdyz na Velikonoce pri vitani jara snezi.

1 0
možnosti

lituju, že jsem to neviděl ;-D

5 0
možnosti
Foto

Já, že jsem to viděla. Ba ne, dost jsem si zapřeháněla, ale nikomu to neříkejte;-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS