Diskuse

A kdo nemá rybu, dá do toho šlapadlo...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Zuzko, s váma je prdel. To má skoro člověk chuť vám něco provést, aby vám dal šťavnatý námět na další příspěvky ;-)

2 0
možnosti
Foto

Opovažte se! A nebo jenom něco málo:-)

2 0
možnosti
MP

Vidím to v barvách: ryby s plnou tlamou hovězího u břehu v řadách jak v divadle, a sledují "rybáře", co to tam vyvádí. Vlastně čtou břeh ;-D;-D;-D Díky za hezký večer R^

1 0
možnosti
Foto

Také mám mezi kamarády hojně rybářů, obdivuji je, jak mohou hodiny sedět u vody aniž zkameníR^

1 0
možnosti
Foto

Pokud nepotřebujou ryby, je to v pohodě. Blbé je, když si kladou zbytečně vysoké cíle, jako je třeba úlovek. To jsou pak nervy.

0 0
možnosti
FV

Příště doporučuji harpunu. Je to efektivní, čestné a stavovské.

1 0
možnosti
TM

nebo dynamit ;-D......Jinak clanek je pecka R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Kdo by to byl řek, že se dá z moře vylovit víc komických nápadů než ryb. Některé jsou opravdu výstavní kousky ("četl vodu" nebo "panenská udice"). S těma by ses měla vyfotit (s rukama široce rozpaženýma: "takovejhle nápad jsem tady dostala") :-)R^

3 0
možnosti
Foto

To jo! Mohli bychom s manželem udělat sousoší: on s rozpřáhnutýma rukama ukazuje, jak velkou rybu by chtěl chytit a já, jak velký nápad jsem dostala. Bude se to jmenovat Grilované vtipy a bude to hit!

4 0
možnosti

R^ ... fakt jsem se pobavil ... díky! .-)))

2 0
možnosti
Foto

Mohu spokojeně konstatovat, že díky tomu, že rybolov jako koníček mě minul mnohakilometrovým obloukem, jsem si zachoval duševní svěžest.

2 0
možnosti
Foto

Je to děsný nervák. Má za sebou řady padlých zhroucených jedinců. Ani to nezkoušej!

0 0
možnosti
Foto

H15a96n89a 17V94l17k29o98v28á

28. 6. 2016 22:00

R^:-) Syrové hovězí má tu výhodu, že ho nakonec můžete ugrilovat místo ryby.

2 0
možnosti
Foto

To by bylo samozřejmě možné, kdyby nám toho půlku ta malá nenechavka nenaházela do vody :-)

0 0
možnosti
Foto

Sice už jsem to četla na fejsbůku,ale tady ti můžu dát karmu:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ale tak hele... můžeš :-) Díky!

1 0
možnosti