Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, v září je v Bedřichově Jizerská Run 50..doufám, že tě uvidím mezi startujícími:-))

2 0
možnosti
Foto

Běhání mě vždy ničilo, neumím při něm správně dýchat a tak se rychle unavím. Proto jsem se při házené a později fotbalu nasměrovala do branky, tam jsem byla jako ryba ve vodě. Atletické soutěže, hody, skoky, ještě tak šedesátka, třístovka ta mi vždy kazila průměr.

Teď v pokročilejším věku mi syn sportovec poradil rychlou chůzi spojenou s krátkým během, prý pro posílení srdečního svalu.

Chodím na procházku s mým německým ovčákem Baximovičem, tak jsem se rozhodla tuto metodu použít. Bax byl nejprve mile překvapen, moje loudavá chůze ho vždy otravuje, ale když viděl jak mě to zmáhá, stále se otáčel, jako by říkal, neblbni ať mně tady nevytuhneš.

Nemusel se bát, zůstalo při prvním pokusu a my zase šlapeme jako dříve, pes a já v závěsu, v pohodě a bez zadýchání.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Aspoň že máte vlčáka. Představa, jak vás případně zachraňuje nějaká čivava, je spíše tragikomická.

Mně stejně přijde chůze nejlepší. To mě baví podstatně víc.

2 0
možnosti
VB

Lze to vyřešit. Staňte se courou.

1 0
možnosti
Foto

Myslíte, že když nemám předpoklady k běhání, k courání to bude lepší?

0 0
možnosti
Foto

Báječně jsem pookřála a ani běh k tomu nebyl zapotřebí.

Pište dál, R^patříte mezi mé oblíbené.

2 0
možnosti
Foto

Moc vám děkuji, to mě těší!

0 0
možnosti

Viděla jste někdy popohánění osla? Žádné práskání bičem, žádné násilí. Dá se mrkev na tyč a zavěsí před osla. Zkoušela jste to s Vámi a čokoládou?

Jinak, co se běhu týče, chce to ze začátku indiánský běh. Chvíli běh, chvíli chůze. A zkracovat intervaly chůze, dokud to neuběhnete celé. Bude to trvat pár měsíců (ze začátku ujdete 4 km, uběhnete jeden), ale nakonec budete moc běžet s tím Vaším bohem bok po boku celou trasu;-)

2 0
možnosti
Foto

Já bych víc uběhla za uherákem, ale nápad to není špatný ;-D

Asi jsem to pro začátek vážně trochu přepálila, budu muset zvolnit. Zatím o tom dva týdny přemýšlím, takže to vypadá, že to moc nepřeženu:-)

2 0
možnosti
Foto

Báječný článek :-);-D škoda, že tu není běhací smajlík :-)

3 0
možnosti
Foto

Nebo funící, co dělá hýp, hýp:-)

Díky moc!

0 0
možnosti
PM

Už i Vy strašíte s tím běháním? Článek je skvělý, zasmál jsem se, ale k běhání mě nedostanete. Držím palec a jdu na pivo ;-)

5 0
možnosti
Foto

Tak co mě se týče, jdu s váma:-)

3 0
možnosti
DV

D10a18v63i83d 48V55l16k

21. 7. 2016 15:23

No Zuzko jako vždyR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Ano, i když to leckdo zpochybňuje a najdou se i tací, kteří tvrdí, že je to prý zdraví škodlivé, běh je opravdu především zábava a v Tvém podání zvlášť. R^

3 0
možnosti
MK

Důležitá je především správná míra, ale to platí v podstatě u všeho.

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik