Diskuse

Jak jsem se málem stala běhnou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no tak nějak jsem měla v úmyslu sepsat i já svůj elaborát...no bylas rychlejší! Máš na to! ty to dáš! ty to uběhneš!

0 0
možnosti

Super začátek, tak kdy jdeš znovu? :-)

0 0
možnosti

sport mam rad, kdyz ho dela ten, kdo ho umi....proto se nezucastnuju (krome plavani, to mam rad, ze se u toho nepotim!)

0 0
možnosti
Foto

No bodejť by ti nedošel dech. Zapomněla jsi na to úplně nejdůležitější - na to, co dělá každý sport sportem --- na doping. Tak tady je recept na Molotovův koktejl (ale bacha, do Ria s tím prej nepouštěj).

Do mixeru nasypeme tři krabičky moskevského aspirinu s prošlou záruční lhůtou, deset deka turistického salámu, jemně namletou fotografii Emila Zátopka o rozměrech 15x10 cm, rozdrcený drápek levharta a dvě kostičky tuhého podpalovače kamen. Celé to zalijeme skleničkou iontového mléka a trpělive mixujeme. Podle potřeby dochutíme leteckým benzínem.

Před požitím doporučuji vložit do batohu deset cihel nebo během během vyvolané euforie skončíš až někde ve Vladivostoku. Jinak dnes je to opravdu T.O.P.

Trojitý odpíchnutý palec R^R^R^

4 0
možnosti

P49e59t98r 12U20h16e21r

21. 7. 2016 21:39

Zuzko, já jsem na tom podobně. Běh je pro člověka naprosto nepřirozený způsob pohybu, který bychom měli přenechat třeba gepardovi. Já osobně jsem za let, kdy jsem nevlastnil nějaké motorové přibližovadlo, nedobíhal ani autobus ;-D

2 0
možnosti
Foto

Moje řeč. Já se k tomu životu taky stavím tak nějak rozvážněji. Vždyť jak se říká: Nehoň se, stejně se nedohoníš :-)

0 0
možnosti
Foto

Nechci vám brát iluze, ale rekonvalescence po trhání zubů (i moudráků) netrvá půl roku. Leda by se to zkomplikovalo, a to za to fakt nestojí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Doktor řekl, že se uvidíme za půl roku, tak se uvidíme za půl roku. Já poslouchám na slovo. Jestli už bude tou dobou po bolesti, bude jen dobře, že jo;-D

3 0
možnosti

Začněte lovit Pokémony, to budete mít během pár dní nohy jak duby :)

1 0
možnosti
Foto

Už jste to zkoušel? Přiměje to člověka k rychlejšímu pohybu? Dneska jsem viděla, že nějaká paní vymyslela aplikaci Chardonnay go, která je určena hlavně pro maminky. To by mě možná bavilo, ale daleko bych nedoběhla. Aspoň bych aspoň věděla, z čeho to motání mám.;-D

2 0
možnosti

R^R^Každý začátek je těžký; písmenka a sloh jste se taky musela naučit než jste je poskládala do pěkného článku.

Tak nashle na příští Jizerské padesátce!;-):-)

2 0
možnosti
Foto

Každý máme jiné vlohy, jen hezké ženě stačí pouze jednaR^

0 0
možnosti