Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^ Prudce závidím motorizovanou průpravu v dětství; na mně s bráchou zbyly jen dvě kola bez motoru. Ale zkušenost mám také a k nezaplacení. Přijel strejda z Brna na půllitru se sajdou, slavnostně jsem si za něj sedl (v 10-ti letech), no a strejda se úměrně kubatuře rozjel. Setkání s asfaltem bych přežil, ale to šklebící se příbuzenstvo ne.

Jinak jste přišla o dva nádherné koncerty v Liberci na Bohemia cantat a samozřejmě o první hvězdu .....v pěveckém křoví - MNĚ!

1 0
možnosti
JP

J41a96n 82P54a15l55l84a17s

30. 8. 2016 23:18

Pro Bohemia cantat jsem dokonce před lety přepisoval noty (mají na první stránce dole značku P&LL$oft) a i na koncerty jsem chodil. Setkal jsem se tam poprvé s alikvótním zpěvem, to byla pecka!

Zpěvu zdar, sborovému zvlášť!

Znáte největší databázi not?

http://www1.cpdl.org/wiki/index.php/Main_Page

Všechno zdarma ke stažení, taky tam přispívám.

1 0
možnosti
RE

Každej fichtl je osobnost. Jiskru to hází, palivo tam jde, ale stejně to nejede. To by se u Yamahy stát nemohlo:-);-D

http://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=467998

2 0
možnosti
TJ

Velcí krotitelé malých kubatur to mají žalostně těžké R^

3 0
možnosti
Foto

;-D;-DTentokrát jsem odolala a nepřečetla to už na fcb. A teď se z kanceláře, kde sedím, ozývá nadšené hýkání (někdo tomu říká smích).R^

3 0
možnosti
Foto

Jůůů, ty máš v práci oslíka, co se směje8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Fichtlovi to chtělo asi dopřát nový výbrus, nový píst a nové kroužky, a s citem ho zajet. Pak by se možná i kopec vzdal...:-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem si absolutně jistá, že vy byste ho přemluvil. Škoda, že jsem vás tenkrát neznala!V

0 0
možnosti
Foto

R^ Máš ty to ale těžké dětství, děvče!

2 0
možnosti
JF

J81a14n 49F10r41o30l87í94k

30. 8. 2016 15:39

Tak jsem si zavzpomínal na mládí a spanilé jízdy s Jawou 550 (pařez) do Prahy a Černé v Pošumaví. O prázdninách v trenýrkách a tričku s deseti korunami v kapse (teta v Praze přispěla na další benzín a na brigádě na Šumavě jsem si na zpáteční cestu vydělal). Po cestě na Čáslav (dálnice nebyla) jsem potkával jen Pragovky V3S a Spartaky. Občas někoho na kole. Takže autorko díky, jak to umíte jen Vy, krásně napsané.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju mnohokrát a zdravím vás!

0 0
možnosti
Foto

Úplně Tě na tpm fichtlu vidím.

2 0
možnosti
JR

Taky jsem ho měl. 40 let Loni jsem se naposled projel a letos na jaře daroval synům. prý budou jezdit spanilé jízdy.....

1 0
možnosti
Foto

Tak to by se mohli potkávat s mým mužem! Ten už začal a děsně ho to bere:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik