Diskuse

Všechny nás to jednou doběhne!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem měl fichtla. Svůj čerstvý řidičák jsem se ve svých patnácti rozhodl oslavit tak, že jsme o prázdninách poslední den brigády v lesní školce jeli na pracoviště, místo na kole, na fichtlovi. Po cestě zpátky, 30km/hod-smrt v očích, jsem nevybral zatáčku na nějaké úzké polňačce a skončili jsme v příkopě. Sedření, fichtl na odpis, 500m od domu, řechtali jsme se jako blázni.

1 0
možnosti

Jo a tenhle blog je parádní, už mi ta lehkost myšlenek nějakou dobu scházela R^

1 0
možnosti
Foto

...tak tohle je tvůj majstrštyk! V Liberci na Bohemce jsem chytla virózu a tímto blogem jsi výrazně zlepšila mou neradostnou situaci. jen mě teda mrzí, že jsem tě v tý helmě a na fichtlu neviděla.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Zuzi!

Dyť jsem ti psala, ať si vezmeš svetřík, noci jsou chladné. Jak malá, hele :-);-)

0 0
možnosti

Zuzko - naprosto skvělý popis, úplně to vidím! ;-D

- vidím modrý dým a někde v něm sebe a svého bratra

- Přetížení odhaduji tak na dvě gé. Obličeje se nám deformují. Hlavně tedy matce při pohledu na hodinky. Vlají nám vlasy. Bratrovi vlají i uši.

- Kolik jen prošlo naším domem mužů, co začínali větu: „Pusť mě k tomu, prosím tě, to je jen ucpaná tryska!“. Mohlo by vzniknout podezření, že maminka schválně tryskám nedávala potřebnou péči

- Jednou už to vypadalo nadějně. Rozjeli jsme se pod kopcem tak závratnou rychlostí, že jsme ztratili bratra. Prostě nám ho vítr odfouknul. Nebyl čas řešit nesmysly. Matka pochopila, že nastal její vysněný den. Vítr nám vál do zad, řítily jsme se tedy neskutečnou rychlostí kupředu. Bratr kráčel vedle nás. Matka začala odhazovat zátěž, cítila formu.

;-D;-D;-D

2 0
možnosti

A přidám vlastní zážitek: jeli jsme s kamarádem na vojenskou správu ohlásit, že jsme přijati na VŠ. Široká silnice z kopce a dole klasické kolmé křížení s hlavní silnicí -my zatáčeli vpravo. Jel jsem mírně vpředu a brzdil před hlavní silnicí ..nejednou kolem mne plnou rychlostí proletěl kamarád těsně před plně naloženou Tatrou rovně směrem k nádraží. Tak jsem přestal ukazovat odbočení, dal přednost a přejel křižovatku za ním. On už měl "fichtla" na stojánku a skrčen u motoru pravil: "Ty vole - zasek se mi plyn !" ;-D

3 0
možnosti

;-D;-D;-D Vy mě jednou budete mít na svědomí ;-D Abych si šla umýt rozmazanou řasenku, převléknout bílou košili, na které je ta řasenka, a udělat celý nový mejkap ! Večer si to odlíčená přečtu ještě jednou. Díky R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Ja moc děkuji! Budete zřejmě první, koho neklepne Pepka, ale Zuzka :-)

1 0
možnosti

A31d55a39m 95M71a15l45ý

31. 8. 2016 8:19

Fichtl = dětství. I u mě.

1 0
možnosti
Foto

I kdyby tisíc fichtlů... stejně nás doběhneš :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Mám takový dojem, že tebe jen tak někdo nedoběhne, natož taková běžkyně, jako jsem já ;-)

0 0
možnosti

P74e55t19r 33B50r40o78ž

30. 8. 2016 22:52

Vaše blogy jsou čirá radost :-) Díky!

6 0
možnosti
Foto

To je ohromně milé, díky!

0 0
možnosti

Nebyl to sice fichtl, ale neidentifikatelná válečná motorka, se kterou tatínek zažíval podobná dobrodružství. Pln radostného očekávání mě (tehdy šestiletou) vezl do lesa na konvalinky. Budeme čtyři, máš bratříčka, dovezeme mamince kytičku, volal.

Samou radostí nezpozoroval, že když to na lesní cestě drnclo, vyletěla jsem dost vysoko, spadla jsem dost hluboko, ale v poslední chvíli jsem se chytila stupačky. Já jsem se držela kus cesty, ale šatičky nevydržely. Kde ses tak zašpinila a odřela, nechápal tatínek, když jsme trhali ty konvalinky pro maminku.:-)

2 0
možnosti
Foto

To je příběh jak od Svěráka! To by měl někdo zpracovat. Já bych chtěla taky konvalinky! Krásné!

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti