Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jedno z pravidel českého zloděje ( od teď ) Nikdy nechoď krást k Hubeňákovým!!! Nic cenného si neodneseš a pokud probudíš majitele, počůráš se smíchy ;-)

1 0
možnosti

Koukám - od svatby jste se dost změnila (k lepšímu, samozřejmě!). Nebo od té noci? Ale jak jste statečná, to se hned tak nevidí. Broží na nepřítele. Chtěla jsem si také jednu dát na noční stolek, ale mám jen zacvakávací ;-( R^R^R^;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Myslím, že na zloděje by šlo ze skříňového arzenálu použít kousavý svetr.

1 0
možnosti
Foto

Ano, vy máte pravdu! Ovšem být pokousán svetrem, tomu říkám úraz!;-D

0 0
možnosti

Promiňte, Zuz. Já čtu jen nadpisy. Reklama na Durex? Víte, že na blogu se to nesmí.

1 0
možnosti
Foto

A já myslela, že když jsem ta spisovatelka, tak reklamu dělat musím :-/ tak já nevím.

0 0
možnosti
Foto

Tohle bylo doslova temné drama, při kterém mi v žilách tuhla krev. Asi mám opravdu silné nervy, že jsem ten krvák vydržel. Kam se hrabou Káťa a Škubánek ;-D;-D;-D;-D

5 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsi vydržel. Možná jsem měla začít varováním, že ten příběh je hlavně pro silné jedince, obsahuje zmínku o násilí a možná i stopové množství ořechů, pardon.

2 0
možnosti

D65a32v37i57d 77V74l60k

29. 9. 2016 16:36

Ještě ,že nemáš v nočním stolku pistoli.mohla jsi být vdova Zuzi:-)

2 0
možnosti
Foto

To jsem si přesně říkala. Chápeš, že jsem se za celou dobu nepodívala na postel vedle sebe? Že mě nenapadlo vzbudit chlapa? Tak já střežím jeho odpočinek!:-)

0 0
možnosti

Je dobře, že v té šatně žádná zbraň nebyla, a zjevně by raději nikdy neměla být. Anebo jen přes den. Jeden. Pokud budete zrovna mimo dům :-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Rozespalí pomatení lidé by neměli obsluhovat stroje a zbraně. Já jsem tedy odjakživa proti ozbrojování obyvatelstva a po tomto zážitku by mě navíc mohli vystavovat jako odstrašující případ.

0 0
možnosti

R^ Ty ze života jsou od Vás nejlepší, přesvědčivé.

Díky za humor i za návod k obraně hradu; ty svadebky nemají chybu!:-);-D

3 0
možnosti
Foto

Hezky mi jdou k samopalu, co?;-)

1 0
možnosti
Foto

Padám smíchy pod židli, když si představím, jak se v noci soukáte do svatebních šatů za účelem zneškodnit násilníka. Já bych asi instinktivně sáhla po nějakém kuchyňském náčiní, s tím umím zacházet celkem obratně - taková škrabka na brambory... !Skvělý a vtipný jako vždy. Díky za pobavení.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

A víte, že bych určitě sáhla po něčem podobném? Zavařovacích víčkách nebo mačkadle na citróny? Já jsem nevyspaná vážně velmi marná :-)

Díky moc!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik