Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Co se vnímání barevného spektra týče, jsem toho názoru, že meruňková je nejlepší marmeláda, a Lila jméno pro prostitutku...

4 0
možnosti
Foto

To je dobrá mnemotechnická pomůcka. Stačí si představit marmeládu a spoďáry té rajdy a obojí máte dobře!:-)

0 0
možnosti
JP

J91a47n 85P29a80l52l53a69s

20. 10. 2016 23:55

Dobrý večer, opět skvělé počteníčko, karma.

Manželka za poslední dva roky kompletně obnovila šatník, protože jí všechny oblečky dělaly velké břicho. Dnes už vím, že když prohlásí:„Jsem stará a tlustá, na mně už nezáleží,“ nejpozději do 24 hodin přivleče pytel nového šatstva obsahující více hadrů, než jsem si koupil za celý život. Ale zadek a nohy by jí mohla závidět leckterá dvacítka, dodnes nosí i mini (a kolegyně ji za to pochopitelně pomlouvají).

2 0
možnosti
Foto

:-) Je ale hezké, že vás dopředu varuje tím monologem!

0 0
možnosti
Foto

Proto chodím nakupovat s Julčou. Je sice upřímnější než většina chlapů, ale od vlastní dcery věta "Mami, tohle ti fakt nesluší" nejenže nebolí, ale lze ji považovat za dobře míněnou radu ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to moje dcery mi řeknou, že to chtějí taky a než se stihnu převléknout, pokusí se koupit si rtěnku nebo vyškemrat někde bonbon. Těším se, až z nich budou parťačky a tuhle část si ušetříme:-)

0 0
možnosti
JS

:-)R^ pěkně napsáno, leč podle všeho jsem spíš chlap, bo nakupování je pro mně trýzeň ;-)

5 0
možnosti
Foto

Mě to u taky nějak baví míň, ale trýzeň? To je silné slovo! Není to nějaké rouhání, nebo tak něco? :-)

0 0
možnosti
Foto

Z pudu sebezáchovy manžela na nákup vlastního oblečení netahám. Pokud on potřebuje nějaký oděvní kousek, udělám nejdříve průzkum trhu, pak ho nalákám do obchodu (na cukrátka ne, on je spíše zatížen na uzeniny), zajistím aby nákup nezabral více než deset minut (2,5 minuty svlékání, 2 minuty zkoušení oděvu - velikost zadku přitom není třeba řešit, neb je konstantní, 2,5 minuty oblékání původního oděvu, 1 minuta - přemlouvání jestli si nechce vyzkoušet ještě něco jiného, když už jsme tady (ne, nechce!), 2 pěněžní transakce). Ufff, stihli jsme to, takže ODCHOD!!!

Díky za pobavení.:-):-):-)

11 0
možnosti
Foto

mam to podobne. V kabince nejsem vic nez 5 minut. Druhe kalhoty nebo dokonce treti nejsem ochoten zkouset. Vybiram ocima a pak tu velikost vetsinou trefim. A napr pri nakupu pracovniho obleceni si pro jistotu koupim hned dva kousky.

Ale i tak mam pulku dne zkazenou.

0 0
možnosti
Foto

Mimochodem, prestal jsem chodit do tesca. Hlavni prostredni ulicku lemuji bytove doplnky, damske obleceni a pradlo a nakonec detske obleceni. A prevlada ruzova. Pak je drogerie a parfumerie. Teprve potom zelenina nasleduji cerstve potraviny atd.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby slo si kupovat obleceni na moji postavu bez zkouseni, na internetu. Nikdy bych nevstoupil do kamenneho obchodu. A pro boty taky ne.

1 0
možnosti
Foto

Takových vás je víc, jak to tak pozoruju:-)

0 0
možnosti
VPS

Celých 44 let zásadně nenakupuji s manželkou. One nechápe, že na můj nákup mi stačí první obchod a pár minut, chápe ale, že mne jějí nákupy nebaví.

Všecho, co bych jí řekl o jějím výběru by se v budoucnosti mohlo obrátit proti mně. Dnes nakupuje a následně často nákupy vrací po internetu a já mám svatý pokoj.

2 0
možnosti
Foto

Základem je najít kompromis a za žádnou cenu to zbytečně nehrotit. Já teda taky úplně nechápu čím to, ale je jasné, že někteří muži mají prostě v obchodech panické záchvaty neštěstí. Nemá smysl vás týrat. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, ze životaR^ Líbilo by se i Jaroslavu Vrchlickému BYFŠE ještě mezi námi...

3 0
možnosti
Foto

Zuzko zkus svého muže překvapit. Polož mu otázku jinak: "Nemám v tom malý zadek?"

2 0
možnosti
Foto

To zkusím, to by ho mohlo překvapit :-) Myslím ale, že odpoví naučené "Nemáš, simtě!" Tak schválně, dám vědět :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik