Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

už vím, proč neřídím. R^

1 0
možnosti
Foto

Přitom je to takové vzrůšo!;-)

0 0
možnosti
MK

R^ Je-li něco jako žába a ještě zelené, tak přeci celou cestu dělám zeleně kvak, kvak, kvak......a musí to být dobré!;-)

Já jel jednou ve staré škodovce z Mělníka až do Prahy na dvojku; nic jiného nešlo zařadit. Proti tomu svícení a troubení za mnou mně ani kvak, kvak, kvak nepomohlo.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Řekla jsem toho mnoho, pravda kvak, kvak mě nenapadlo :-)

1 0
možnosti
PB

P63e17t90r 25B38r95o46ž

13. 1. 2017 20:30

Máme to my, co masochisticky ještě pořád lezeme na idnes, velké štěstí.

Jmenuje se Zuzana Hubeňáková R^

3 0
možnosti
Foto

Jak co :-) Ale jestli myslíš článek, tak díky!!

0 0
možnosti
Foto

Tou křižovatkou jsi určitě myslela tu na Šalďáku, že jo:-)

Jinak jsem se hodně pobavila, nezklamešR^:-)

2 0
možnosti
Foto

No jasně! Uznej, že to je extra buřt. Jet tam s autoškolou, tak přestoupím na autobus a klíče i s instruktorem hodím do škarpy.

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, kdybys jezdila autem na pribináček, ta se ti to nestalo. Destilované nanuky už dneska jen tak neseženeš...:-)

2 0
možnosti
Foto

Občas jsem měla dojem, že rozjede spíš na připínáčky než pribináčky:-)

1 0
možnosti
DV

D43a85v88i79d 76V10l35k

13. 1. 2017 16:37

:-):-):-)hezký jako vždy

2 0
možnosti
Foto

Znala jsem jednoho takového staromilce, co odmítal opustit svou milovanou káru (on jí láskyplně říkal "auto"), přestože stěrače již nestíraly, světla nesvítily (při zatáčení signalizoval máváním rukou vystrčenou z okénka) o brzdách raději pomlčím. Tou kraksnou jsem jela jednou, naštěstí asi jen pět kilometrů.

A nakonec ho definitivně opustila ona, mrcha nevděčná - a to ji zahrnul veškerou láskou a péčí.;-( Díky za super článek.R^R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Nechápu, proč mu to udělala! Jestli ji tolik miloval! Mrška nevděčná!

Děkuju:-)

0 0
možnosti
RE

To auto na titulní fotce vypadá na VW Variant ze šedesátých let. Pokud je onou "Žábou", mám dobrou zprávu: je chlazeno vzduchem, vody netřeba:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Bohužel, foto je pouze ilustrativní. Jinak tento článek vznikl před pár měsíci, situace se vyvíjí, Žába byla nahrazena novým starým strojem! Hurá!

2 0
možnosti
Foto

To bude v přístupu k Žábě. Určitě s ní nehovoříš klidným hlasem a řečí vázanou, nerecituješ jí geniální verše básníka Schillera v překladu básníka Vrchlického a neslibuješ jí lákavou odměnu, pokud dojede do cíle včas a celá. A proto Ti to vrací tím autobusem v zadku, což si raději nebudu představovat.

1 0
možnosti
Foto

Vy jste, chlapi nezdární, jeden jak druhý. Ten můj mi taky vyčítá neklid v hlase, když stojím s chcíplotinou u chodníku a dovolávám se boha spravedlnosti. Prý ji děsím. Nejsem já náhodou týraná žena?

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik