Diskuse

O ztracených ženách, Borcích a teroristech, co nepřijeli

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Zuzko, smal jsem se pri cteni nahlas. a to se mi nestalo, ani nepamatuju. moc dekuju

1 0
možnosti
Foto

No tak... to teda... ty brďo... teď jsi mě dostal! Taková pochvala! Díky moc!

0 0
možnosti
Foto

V NB jsem byl několikrát, ani já tam teroristu nezahlédl, ba ani Helmuta. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to my tam našli Helmutů překvapivě mnoho. Ale teroristu žádného. A to jsme se fotily opravdu zodpovědně!

0 0
možnosti
Foto

Aha - tak už vím, co budu dělat v důchodu: stopovat na silnici do Nového Boru :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak jestli se cestou neztratím, tak tě tam vyzvednu :-)

0 0
možnosti
PB

Super.

Pište, prosím, častěji.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, budu se snažit! Moc jste mě potěšil.

0 0
možnosti