Diskuse

Projekt meloun

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzi, tohle se ti moc povedlo :-). R^

2 0
možnosti
Foto

R^do melounú a do lidí člověk nevidí:-)

a je pravdivé že každý máme svůj meloun k rozkrojení a často to odkládáme až přezraje:-)

1 0
možnosti
Foto

Pravda, pravda. Každý má pocit, že ten jeho problém je největší a jeho bolest nejsilnější. Někdy stačí se na to podívat z jiného úhlu pohledu. Všechno je vlastně jen takový meloun, co se ho bojíme rozkrojit :-)

0 0
možnosti

:-) Zuzi R^

...horší zadání je načepujte mi litr a půl burčáku do dvoulitrovky. Bez cejchu, rovná láhev... ale když má člověk trošku za ušima, uchopí půllitrový džbánek a přeléváním docílí kýženého výsledku aniž by kohokoli šidil. Osobně odzkoušeno, já na straně za pultem, zákazník se specifickou potřebou na straně druhé :-)

1 0
možnosti
Foto

No tak super, že jste si poradila! Myslím, že většina lidí by řekla, že burčák na půl litry krájet neumí ;-) To já teda jako cením, že jste to vyřešila.

1 0
možnosti
Foto

Úžasně motivační článek! Počítá se do toho projektu seberealizace i nakrájení pizzy? Totiž tu krájela ta paní ve francouzském bistru a já jsem se jí snažila svými čtyřmi či pěti francouzskými slovíčky vysvětlit, jak to chci - ze začátku sice nechápala, o co mi jde, ale nakonec jsme to DOKÁZALY! ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

No samozřejmě! To je úžasný příklad! Nakrájíme, co bude třeba! Společným krájením za lepší zítřky! :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS