Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J89a79n 48S89u81c19h30ý

16. 8. 2017 15:22

Tohle téma přesně vystihl Pokáč - https://www.youtube.com/watch?v=LpIj0TpOi7U

rád chodím na poštunejsem tam jen do počtu jsem tam důležitý členfronty která trčí venvždy když se cítím sámrád na poštu zavítámtam je tolik lidí žepohnout se mám potíže za přepážkou paní v letech má razítko gumovéa občas tiskne tiskárnou z dob první války světovékaždému kdo spílá jí že zas na poště pros*al dennabídne los stírací ať uklidní se hazardem...

1 0
možnosti
DK

Tak mne visi na poste 48 000...Posta dne 3.8. ztratila muj balik a uz jej zrejme nikdy nenajde. Ted budu mesic cekat.

0 0
možnosti
Foto

No to by mě trefilo! Držím palce, ať to najdou, pacholci!

0 0
možnosti
MR

Tenhle problém řeším dost často. Mám na to jednoduché řešení. Zavolám na poštu, že jsem obdržel informaci o zásilce, ale bohužel si ji nemohu vyzvednout a tak žádám o přeposlání jinou adresu. Je to k nepochopení, ale tuto žádost pošta akceptuje naprosto bez problémů. Nic neověřuje a balíček přepošle na základě telefonního rozhovoru někomu jinému a jinam.

3 0
možnosti
Foto

No jo, to dává smysl. Vlastně ne, nedává! Ja se fakt asi některým postupům nepřestanu divit :-)

0 0
možnosti
PO

Příběh smutný, i když vtipný.

Jen bych upřesnil, že pokud by nějaká kontrola na dané poště zjistila, že vydali (zjevně doporučenou) zásilku někomu s jiným příjmením, tak dotyčný pracovník končí s §55.

V tomhle je druhý extrém PPL, kde nám jejich řidiči občas cpou balíky s velmi drahými elektronickými díly komukoliv, kdo zrovna vyjde ze dveří firmy.

1 0
možnosti
Foto

Já to svým způsobem chápu. Přece jen se každý chrání, můžou mít s podobnými případy své zkušenosti. Ale ten přístup, ten byl k poplakání.

Samozřejmě kdyby můj dárek strčili panu Kubizňákovi, tak řvu jak tur!

0 0
možnosti
MV

ceska posta -tot studnice nevycerpatelnych pribehu!!!!

1 0
možnosti
Foto

Je to tak. Musíme to brát pozitivně. Aspoň je o čem psát.

0 0
možnosti
ZS

Je to náhoda, že nám oběma visí dárky k svátku někde u přepravce?;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

A zločinci pošty vykrádají, co tam hledají? Svou nevydanou poštovní zásilku! R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Klasika!:-P;-D;-D Jestli je tam štěňátko, dorazí v podobě Maxipsa Fíka.;-)

4 0
možnosti
AR

U nás v Beskydech jsou jména Hubeňák i Kubizňák.

0 0
možnosti
Foto

Já vím. I Juhaňákovy znám. Ale Hudeňák podle webu o výskytu příjmení ani jeden.

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik