Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte celkem dobré kamarádky.....takové...to...upřímné;-D

1 0
možnosti
Foto

No jo, obzvlášť Slovenky se s tím zásadně nemažou. Ale já jsem vlastně taky skoro ze Slovenska, takže mi to nevadí. Dáme si o štamprlu víc a je po problému :-)

Jim to vrátím. Se nebojte :-)

1 0
možnosti
Foto

A ze všeho nejhorší je když začne tloustnout ušní lalůček.

Náušnice velikosti XX Large se neseženou ani u Vietnamců. :-)R^

4 0
možnosti
Foto

No to by byl teprve pjůůůsej!

2 0
možnosti
Foto

Kdyby zůstalo jen u paží, neřeknu ani popel. Ale v mým případě se ta nadbytečná "hmota" má tendenci rozrůstat i jinými směry - sbohem krajkové šaty z Lidlu.:-/

R^:-)

2 0
možnosti

Představa krajkových šatů z Lidlu mě rozesmívá. :-)

Ale mám z Lidlu slipy na kolo z funkčního materiálu a jsou opravdu výborné.

Zvlášť za ty prachy.

I když běžně dávám přednost nejčastěji Pearl Izumi. :-)

0 0
možnosti

R^;-)Mám ruce jako zápasník už mnoho let - každodenní masírování lidí po dobu deseti let je zkrátka na objemu svalů znát. A říkám si, když už nejsem křehká víla, nikdo mi to jen tak nepředhodí, bo se bojí, aby neobdržel pádné pohlazení po papuli :-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Nejlepší jsou víly, co by se v případě nouze ubránily! V

1 0
možnosti

Zuzko, já teda mám ty hůlky (co tady chlapi pomlouvají:-)), ovšem při životě na vesnici, zvedání fošen, přenášení dlaždic a velkých pytlů s mulčovací kůrou a granulemi by se mi fakt hodily pořádné paže. Asi začnu posilovat... Ať žijí všechny paže!:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Hůlky nebo hole, hlavně že nám slouží!

Jinak já je mám silné, ale spíš ve smyslu tlusté. Takže občas taky na zahradě funím. Ale kůru dám, tu přenesu :-)

1 0
možnosti

Je fakt, že správně nahňácaná pokožka v podpaží umí vymodelovat zajímavé tvary.

Ale je fajn, že skončila móda triček nad pupík. Občas byl pohled na ne zcela štíhlé dívky, docela peklem.

Jo a zezadu to bylo často ještě mnohem horší.

Zábavný blog, díky. :-)

2 0
možnosti
Foto

Já děkuju!

No jo, vytékající ovar, to je pohled pro bohy. Já mám v této souvislosti trauma z puberty. Dělala jsem brigádu v malém obchůdku, kam si na borovičku chodil jeden rozměrný pán. Jeho břicho bylo o tři velikosti větší než jeho tričko. Pupan mu tekl spodem a já měla zničené dětství. Celkem podobná disciplína jako mladé holky s holou pneumatikou. Akorát on si aspoň nehrál na fešáka, to se mu musí nechat.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, myslím, že nejsem sám, který u žen má rád udělané paže a lýtka. Na mně ale nezáleží, každý se musí cítit dobře s končetinami, horší je to s kontem R^R^;-D

3 0
možnosti
Foto

No jo, posilování konta, to je bezva sport :-)

0 0
možnosti
Foto

J67a41n 28P55r86a31ž73á26k

18. 10. 2017 14:59

R^Pažní handicap. To je věc názoru a podle mě je to pořád lepší než "ručičky jako hůlčičky." Takže spíš pažní bonus:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Honzo. Můj Honza to vidí naštěstí podobně. Respektive je mu to celkem jedno a jen doufá, že mu ty paže jakýchkoliv rozměrů něco dobrého uvaří :-)

0 0
možnosti
Foto

H20a34n54a 88V92l39k45o95v78á

18. 10. 2017 14:37

Tak nevím - jestli to nebudou spíže žádané bicepsy než tlusté paže...(když už teda zabijete prase k obědu pěstí). Váš manžel evidentně ví jaký poklad má doma a proto ten údiv;-)

1 0
možnosti
Foto

J24a50n 95H71o71r39á51č32e61k

18. 10. 2017 19:12

Tipuju že proto se o jejích rukou vyjadřuje hezky protože ví co má doma :D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS