Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Skvělé, asi i muži tomu rozumí.

0 0
možnosti
Foto

J51a18n32a 61M14a78j38o13v82á

1. 11. 2017 17:00

Zuzi, díky, královsky jsi mne pobavila. A vůbec...jdu si objednat nějakou tu vířivku a místo rodinných konstelací fakt dobré víno :-).

1 0
možnosti
Foto

Já děkuju. No jo, každý máme své metody, jak se vypořádat s minulostí :-) Já tedy zvolila variantu dobré víno a dobré kámošky včera a dneska trochu lituju, že jsem nešla na ty konstelace. Docela bych spala:-)

0 0
možnosti
Foto

H64a13n80a 29V56l14k45o59v78á

1. 11. 2017 16:43

:-)Mám Malou a Velkou holku. Na Velkou v zásadě sedí Váš článek, pobyla necelý rok v UK a chystá se do USA....

Malá je doma drzá, nicméně na učitelky šepotá....Chodí v šedočerné a když jdeme do obchoďáku, koupí si v Takku jedny černé legíny aby následně v Tescu vybrala ty samé, se zipy na bocích a téměř shodnou cenou....Modrá je NÁPADNÁ. Jen šedá a černá (v některých vzácných případech bílá) jsou přípustné.

1 0
možnosti
Foto

Evidentně se dá být rebel i v minimalistickém provedení a tak nějak hluboko uvnitř:-)

0 0
možnosti
DK

A zase, jsem nepoučitelná. zase piju kafe... A zase dostanu od IT vynadáno, až ho budou šťourat z klavesnice ...:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Že je zdravím, ajťáky! :-)

0 0
možnosti

Perfektně shrnuté cykly. No, v některé fázi života to nemáme zrovna lehké:-D

A protože i ženy mají své dny, je nejlépe je přežít s Jāgermeistrem!:-))

Jako pokračování bych navrhovala téma:

Ženy a jejich moto-cykly!:-))

To bude neméně zajímavé, a snad jednodušší:-))

2 0
možnosti
Foto

Nikdy to nemáme jednoduché! ;-D

Moto-cykly jsou výborné téma. Doma máme čtyři na pozorování, to by se celkem dalo zpracovat :-)

1 0
možnosti
FF

;-DR^Já tedy vím hodně hlavně o klukovských cyklech, ale ty se tu neprobírají...tak jen, že jako malý kluk jsem kromě jiného hlavně toužil vlastnit kouzelné auto, které by se po dojezdu zmenšilo tak, aby se mi vešlo do kapsy. A jako velký kluk po něm toužím dosud.

Ono by se to koneckonců hodilo i v rámci těch všech holek s jejich cykly.

Není můj příspěvek moc od věci, že ne?

6 0
možnosti
Foto

Je nádherně k věci! Takové auto je přesně na úrovni touhy po živém bílém tygrovi na mazlení. Mimochodem auto, které by se nemuselo parkovat, jen by se strčilo do kapsy, to by byl hit!!

1 0
možnosti
Foto

Já doufám, že se Evropská Unie plácne přes kapsu a pro všechny beznadějně zacyklované ženy vybuduje poznávací cyklostezku po trase: Tesco - Hornbach - Carrefour - Lidl - Bauhaus - Tesco (celková délka trasy: 14690 francouzských baget) :-)R^

6 0
možnosti
Foto

V Lidlu dvakrát dokola okolo stojanu s krajkovými šatamami, prosila bych! Ty mi sluší nejvíce :-)

1 0
možnosti
Foto

No a chlapi? Ti cykly nemaj?

Jasně že maj, ale nikdo se tím nezabývá.....a přitom trpí a chřadnou....

3 0
možnosti
Foto

Chudáčci cykličtí chlapci! Nedávno byl u Krause pán tuším ze slovenské Akademie věd, který se cykly mužů zabývá. Ovšem těmi hormonálními. Zjistil údajně, že máte větší výkyvy než my holky! To mě překvapilo! Takže nebojte, někdo se tím zabývá:-)

Ovšem upřímně řečeno nevím, jestli bych dala dohromady mužské nákupní cykly. Máte šanci zpracovat svoji verzi;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Holka, co má s Klukem malé děti :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik