Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Já teda nevím, co furt máte s Kosmem; teda pokud vím, tak napsal kroniku a je za vodou!

1 0
možnosti
Foto

Jakože na druhém břehu?

0 0
možnosti

Zaznamenal jsem další autorku se smyslem pro humor. Karma.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji uctivě a zdravím vás!

0 0
možnosti

Máte, Zuzko, skvělou přípravu k letu na Mars! Takže nominace je víc jak jasná!:-)

Ale nejvíc jsou ty rawhlíky!:-D:-D

1 0
možnosti
Foto

Beru rawhlíky a letím! Sloužím vlasti!

1 0
možnosti

Kosmonaut na plný úvazek dostane důchod, matka na plný úvazek nedostane nic.

0 0
možnosti
Foto

To je fakt. Jsme otloukánky.

0 0
možnosti

Zuzko, to nemá chybu! Derivace kladívkem, rawhlíky, kámoš na Marsu - jedna bomba vedle druhé! R^

2 0
možnosti
Foto

Děkujuuuu! Je vidět, že jsem klidně taky mohla být kosmonautkou, kdyby se mi chtělo :-)

0 0
možnosti

Prekvapila jste mne, ze mlada zena jako vy jeste zna logaritmicke pravitko. Vite, ze mimo tech 4 zakladnich systemu existovala i pravitka pro specialni ucely treba ve sdelovaci technice, ci dokonce "nepravitka" jako mezikruzi?

0 0
možnosti
Foto

Nevím. Teda teď vím. Ale jako bych nevěděla. To je na mě vyšší dívčí:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS