Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

super napsane, mela bych napsat napsat neco podobneho ale obavam se ze budu muset vse zalibit poznamkou, veskera podobnost popsanych osob je ciste nahodnaV!!Hodne stesti do dalsiho roku :-PV

0 0
možnosti
Foto

Děkuji pěkně za uznání! Jak prozrazuji níže, jisté vzrůšo se dostavilo, takže až tak úplně klidné ty Vánoce bohužel nebyly. Ale aspoň nebyly nudné :)

0 0
možnosti
KT

tak vám pěkně děkuji. tak vědecky přesný rozbor dostupných vzorků jsem dlouho nečetla. pěkné, klidné a pohodové svátky pařeje Ježikača

1 0
možnosti
Foto

Trojitý odpíchnutý palec R^R^R^

A ještě bych doplnil kategorii "sociální síťař" - takový ten motýlek, co přelétává od jednoho večírkáře k druhému a zatímco se hlaholivě vyptává jak se máme, jeho oči už těkavě pátrají, zda se v našem okolí náhodou nevyskytuje někdo důležitější. Zažil jsem i profíky, co mi ten "jaksemáš" během jednoho večírku vmetli do obličeje třikrát. :-)

3 0
možnosti
Foto

;-D Tak ti jsou super. Připomněl jsi mi variantu "ráda tě vidím, ale támhletoho ještě radši". Znám dvě ženy, které takhle fungují. Okamžitě poznám, že se za mými zády objevil muž. Z veselého holčičího švitoření je najednou náhlá ztráta pozornosti a intenzivní hypnotizace samečka. Dokud sameček neopustí zorné pole, dál se v diskuzi nedostaneme. Normální dálkové ovládání :)

1 0
možnosti
Foto

Ještě jste zapomněla na "pozorovatele". Ten přichází na podobné akce jen proto, aby vše bedlivě pozoroval, a pak o tom napsal do blogu, případně regionálních novin..:-/R^,

3 0
možnosti
Foto

Heh, dovolil bych si hrubě nesouhlasit !!!

a) Na večírky zásadně nechodím ;-€

b) Nikdo se mne (s vyjímkou much) nebojí :-/

c) Upnutý rudý overal by jste u mne v šatníku hledala marně, ještě tak možná modrý triko nebo šedou mikinu (ale i tu, co jsem zhubnul, spíš vyvěšenou než upnutou) :-P

d) Dřevěnej věšák mne miluje, páč je stejný dřevo jako já :-)

c)Vánoční ozdoba by se mezi mý, horko těžko jedničky, stěží vešla, natož pak čísi ruka co by ji lovila 8-o

Z toho všeho plyne, že vaše informace ohledně mé osoby jsou nepřesné až zavádějící a důrazně žádám o jejich uvedení na PRAVOU míru (pozor naše chlapská pravá je u většiny žen levá R^ ) ;-)

Jako odškodnění a omluvu přijmu pozvání na...

Štědrej večírek ???

6 0
možnosti
Foto

;-D Dostal jste mě! Omlouvám se všem Diblíkům! Uvádím vše na levou stranu: ne všichni Diblíci vlastní rudý overal. Škoda. Zrovna vás bych v něm celkem ráda viděla ;-D

2 0
možnosti
MJ

Bože, já tak dlouho nebyla na žádném vánočním večírku... naposled v osmdesátkách... do redakce přišel Mistr KG ( ne Klement Gottwad...) a já těsně předtím než přišel, odešla. Říkala jsem si, že nebudu trapně očumovat... asi bych si dala nálepku "Zlaté jádro", povýšený alkoholik... Já si teda nějaký večírek udělám s kočkama (čtyřnohýma).R^

1 0
možnosti
Foto

No teda, opustit bojiště před Kájou, aby vás neočumoval, nebo tak nějak, to je síla osobnosti! Já bych očumovala, jak se znám.

Já byla naposledy loni a ještě by se pár typů našlo (například Večer šohaj, ráno troska), ale už by to bylo asi dlouhé. Leda bych napsala druhý díl po zítřejším večírku s bývalou prací :-)

2 0
možnosti

Tak my jsme neměli v práci zlaté, ale zdravé jádro - super partu. A "družební" večírky byly skvělé. Většinou jim předcházela oficiální firemní akce, a volná zábava následovala již užším kolektivu:-D:-D

Některé typy, tak jak jste je popsala, jsou skoro všude, a jsou špatně snesitelní:-)))

1 0
možnosti
Foto

Ony se ty typy profilují i mimo večírky, co si budeme vyprávět;-)

Ovšem dobrý kolektiv v práci, to je jeden se základních stavebních kamenů psychického zdraví. To jste měla dobré.

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik