Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tedy, vy jste ale soutěživá rodina. zatím ale jasně vedete. až vám bude nejhůř, vzpomeňte hesla klasikova: táhni a srůstej...

0 0
možnosti

R^R^ No, jak bych to diplomaticky... napadá mně jen něco jako nemehlo, vyčůránek.....ale co to.... tak teda soucítím s postiženými, přeji brzké uzdravení..... no, samozřejmě manželovi.... a, ááááá... pořádně se o něj starejte,o živitele!!;-):-);-D

Přeji hodně síly a trpělivosti; smůlu už máte vybranou, teď už budou samé pěkné dny.

P.S.

Asi jsem přehlédl; pravá nebo levá?

0 0
možnosti

:-D. "...zbytečně hysterické řešení..."

Dost dobré vyjádření situace:-D :-D

Rozumím tomu dobře, že jste pod stromečkem našla větší množství zlatých šperků, a rozhodla se ho tímto způsobem schovat před zloději. Dost fikaný, resp.originální:-D

p.s. příště nekupujte padák u naší armády:-D)

Teď už snad bude ten rok šťastný! V každém případě Vam to přeju!:-))

1 0
možnosti
Foto

No jasně, dostala jsem půl kila titanu, tak si to naláduju do lokte. Ještě zlaté zuby a moje cena v rodině dramaticky stoupne :)

No jo, padák ze Vše za 39 zjevně nebyl nejlepší volba :)

1 0
možnosti
Foto

Ještě že to berete s takovým nadhledem, Zuzko. Humor léčí.;-) Metoda "krtek" je inspirativní, to bych mohla čas od času doma taky aplikovat, padání bych raději vynechala.:-/

Tak ať je to lepší a lepší a rodina Vás moc nezlobí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Oni jsou báječní. Většinou:-)

Děkuju!!

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Trošku se obávám, že ten slézající nehet je z těch neduhů nejzávažnější. Já měla na noze zarůstající nehet zrovna v době kdy si dcera podruhé za tři roky zlomila levou nohu, takže jsem odložila zákrok a strávila zimu v kroksech. Ještěže se dělají i s kožíškem. Pozdravujte manžela, má mé plné pochopení.

0 0
možnosti
Foto

Mnooo, tchána taky občas nehty potrápí, dokonce tak moc, že mu jednou za čas musí nehet prostě strhnout. Moc si to pochvaloval :-P prý celkem chápe, proč to byla oblíbená mučící technika.

Já si kdysi zavřela prsty do dveří auta tak vehementně, že jsem si dveře musela druhou rukou. Nešly vytáhnout. Taky parádní zážitek R^

Vzkaz vyřídím, děkuju!

0 0
možnosti
Foto

Heh, vsadil bych levou botu, že v té kabelce jste žádnej padák beztak neměla, páč dokud se nic nestane, kdo by se s ním tahal že ? Následný řeči o tom, že se neotevřel, jsou pak již z logiky věci pouhým mlžením. Ale jo, chápu vás, když řeknu, že se mi neotevřel padák, každej mne polituje - jaká že to byla smůla, když ale přiznám barvu, že jsem ho totiž vůbec neměl, koleduju si o poznámky typu "dobře mu tak". Co se týče upoutání pozornosti (soudíc dle sebe), nic neupoutá mužovu pozornost tolik, jako když nejni večer na stole teplá večeře a vsadil bych klidně i tu druhou botu, že jste tu baštu už druhej den po návratu z nic-moc-nice jednou rukou pro manžela i děti smolila. S hromádkama to taky nejni ouplně nejlepší nápad, páč si dovedu živě představit, kdo by to nadělení po úspěšné rekonvalescenci uklízel. Takže milá Zuzko rozum do hrsti a hlavu vzhůru!

Jo a držím pěsti, ať všechno sroste, tak jak má.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

No právě! Nemůžu přece říkat lidem, že jsem se válela u popelnic, to je blbé, že jo:-)

Nááááhodou, já byla těsně po návratu úplně nádherně k ničemu! Pořád jsem spala a tvářila se tuze polámaně. Tedy dokud neonemocněly děti. Pak jsem měla trocho po srandě ;-D

1 0
možnosti

sest sroubu mam v tele na porad - uz 8 let a funguje to bezvadne

zadnej strach, Zuzko

ale tu peci si este uzi!

1 0
možnosti
Foto

Dík, počítám, že snad jen tak nezreznu a nějak to taky přežiju. Teď to jen rozhýbat.

Užiju! :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS