Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Ano, ano...je dobré si občas něco prosadit;-D

1 0
možnosti
Foto

Jééé, Františku! Vás jsem neviděla, ani nepamatuju! Ne že bych vás teda teď vídela...:-/ Ale nevidím vás ráda! Jestli jako chápete, jak to myslím ;-)

Já to mám doma srovnané do latě, to je radost pohledět ;-D

1 0
možnosti
Foto

Milá Zuzko, nezbývá mi než ocenit váš inovativní přístup k vedení rodiny. Zdá se mi býti tak přínosným, že vážně zvažuji možnost vyslati k vám na kurz svou Maggii. Některé věci se mi již léta nedaří prosadit a jsem si jist, že po absolvování vašeho kurzu se ledy dozajista pohnou ;0) Dále se na vás s důvěrou obracím s prosbou o přímluvu u vašeho manžela, zdali by nezvážil možnost workshopu pro mou osobu :))

Na závěr k danému tématu přispěji malou radou: Nejlepší způsob jak přiměti toho druhého k souhlasu s něčím co sám nechce nebo k nesouhlasu s tím co chce, je vnuknout mu myšlenku, že ten "nesmysl" vymyslel on sám ;))

S upřímným pozdravem Váš Diblík d:0)

2 0
možnosti
Foto

Nejmilejší Diblíku co znám, oceňuji, že jste pochopil, že je potřeba na vztahu pracovat a nebojíte se ani dovzdělat. Věřím, že se vám záměr podaří a i vaše milovaná paní Diblík(ová) to taky dokáže a jednou se stane hlavou rodiny.

Vy ji však musíte podporovat. Žádné Kde si byla? S kým jsi tam byla? Kam jdeš? Kdy se vrátíš?! Prostě ji nechte jít se smetím úplně svobodně. Jistě to ocení. Přeji hodně zdaru!

3 0
možnosti

Zuzko, Vy jste inovovala rčení, že muž je hlava rodiny, a ženská krk, který jí ovládá,:-) pardon, otáčí. Mě se líbí, že jste situaci, kdy Vám teklo do bot vyřešila jednoduše - koupila nové kozačky. Nemohla byste to přednést v parlamentu?:-) Tam by měla nějaká firma slušný kšeft.

Jo, zvládáte to na výbornou!R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji uctivě! Jsou za tím samozřejmě léta tvrdé dřiny. Ale jde to. Člověk se může naučit být manažerem domácnosti. Hlavně to nevzdávat!

1 0
možnosti
JK

Já bych si s prominutím dovolil napsat, že to máte hezky zařízeno. ;-DVýborný blog !!

1 0
možnosti
Foto

Já bych si dovolila poděkovat. Děkuji, zdravím vás!

0 0
možnosti
Foto

Tak to musíš někdy prozradit,jakým fíglem jsi přišla k těm kozačkám. Já,když si jdu něco koupit na sebe,nakonec domů přitáhnu dětské punčocháče,ponožky a tepláky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně to se mi furt stává! Ale tentokrát to už fakt bylo nutné, teklo mi do bot a v těch předchozích mi to uklouzlo, když jsem si zlomila ruku. Samozřejmě bych to ještě pár let vydržela, ale dostala jsem k červnovým narozeninám poukaz, tak jsem se rozhodla to konečně pořešit :-)

1 0
možnosti
TH

Víte, ono to nejde o to být hlavou nebo ne....

...aby to fungovalo, tak to musí mít hlavu i patu :)

1 0
možnosti
Foto

H62a78n57a 33V31l40k60o98v23á

12. 2. 2018 21:08

A zdá se vám že autorka nemá? Hlavu a patu - já ji jasně vidím.

2 0
možnosti
Foto

Jako muž, do toho nemám co kafrat!!R^;-D

2 0
možnosti
MV

No, taky budu potichu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, ano, žena je centrální mozek rodiny potažmo lidstva, bohužel na to rodina/ lidstvo dost často zapomíná. Některé podněty a informace se do periferního nervstva (zbytku rodiny) dostávají až se zpožděním. Někdy se musím vysloveně dožadovat náležitého ocenění: "Tak jaká byla ta polévka, co?" "No bramborová, přece."

P. S.: Gratuluji ke kozačkám!:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-) Děkuju, děkuju! Jistě chápete, že kozačky jsou malý krok pro lidstvo, ale velký pro člověka.

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik