Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...a to si představte, milá semestro, že jsem nedávno otevřel TV magazín a tam na mě vybafla Hubeňáková, prý že má něco se sportem či co...mě málem trefilo...a přitom nikde žádná sestřička, třeba umělé dýchání či tak něco;-)

1 0
možnosti
Foto

No to jsou věci! Nebylo tam spíš, že nemá se sportem vůbec nic a neumí na něj ani koukat? ;-)

Jsem ráda, že jste to přežil!

1 0
možnosti
Foto

České zdravotnictví bojuje proti přelidnění. ;-D

0 0
možnosti
Foto

To snad ne :-) Ale proti chuti polehávat ve špitále rozhodně!

0 0
možnosti
Foto

Jak to, že kuchař není zdravotnictví? Vidělas někdy jak mistrně dokáže amputovat mrkev nebo z kuřete vyoperovat všechny bolavé vnitřnosti? :-)

2 0
možnosti
Foto

Ten náš ne. Ten když začne kuchat kuře, kuře se zvedne, zaťuká si na čelo a jde si lehnout do školní jídelny. Proto nám předkládá každý den vařenou žínku, nebo co to je.

2 0
možnosti

Vy jste samá legrace, co tomu říká manžel?

0 0
možnosti

To je ale klika mít doma kandidátku na Nobelovu cenu v objevu zelených krvinek! (určitě to s Emčou dotáhnout vysoko)!

3 0
možnosti
Foto

No, pěkný svinstvo, tohle naše zdravotnictví. Máte pravdu. Karma. R^

4 0
možnosti
Foto

Co vám budu výpravět. Vždyť vy víte nejlíp! Děs!

1 0
možnosti

J16a14n 42R97á10ž

10. 3. 2018 16:52

Zdravotnictví je fakt katastrofa. U mne, starýho dědka, uspali ničemní doktoři rakovinu a tak musím na světě zaclánět dál. ;-D

PS. Když jsem kamarádovi žijícímu v Anglii vyprávěl o rozsahu péče, kterou mi věnovali ve FN Brně Bohunicích a jak mne léčili chemo i bio preparáty v mých letech (74), nechtěl věřit, že jsem neměl draze zaplacenou privátní nemocniční léčbu.

5 0
možnosti
Foto

No teda! To si dovolili moc!;-D

Zrovna o britském zdravotnictví mám taky celkem děsivé informace. Známá tam byla na stáži a měla pocit, že jsou tam o dvacet let za námi. Bratr tam žije a pokud to jde, jezdí k doktorům do Čech. Raději si zaplatí letenku i ošetření, než by riskoval v britské nemocnici. Celkem mě to překvapilo...

1 0
možnosti
Foto

Zelené krvinky? Ty neznám, a že o zdravotnictví vím čirou náhodou docela dost!;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

A učila vás o nich Emča? Emča říkala, že jsou zelené! Proč by Emča lhal, že jo?

1 0
možnosti
Foto

To je šílenství, vyhnout se tomu nedá!

2 0
možnosti
Foto

Jsme v pasti! Zdravotnické lobby!

1 0
možnosti

Paní autorko,jak,kde,jak kde!!

0 1
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik