Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Ámen! (zní to jako modlitba, tak proto):-)

0 0
možnosti
KT

souhlasím. ať dělám, co dělám, probouzím se v jedenáct, když není zbytí, v devět

0 0
možnosti
Foto

Ten les by jste si milá Hubeňáková za ty "pindy" zasloužila ! Nejlíp teda s jezerem a srubem a všudypřítomným sluncem. S tím spaním to máme podobně a tak plně chápu ušlechtilé pohnutky, jež vás vedly k napsání onoho manifestu. Nezbývá než souhlasně (tak aby mně nikdo neviděl), pokyvovat hlavou :)) ;-)

0 0
možnosti

Vůbec se nedivím, Zuzko, že tato téměř nelidská péče (dobrý protimluv:-D) Vás zcela vykolejila. To mi taky nikdy hlava nebrala...je to svérázný způsob léčby - šokem. Strkat něco někam za ranního kuropění, děs!

Oceňuji Vaší kreativitu - tedy odborný výraz, jehož délkou jste trumfla německá složená slova! Jupí!:-)))

1 0
možnosti
Foto

Kdysi před lety mi do pokoje vtrhnul zdravotní bratr, rozsvítil zářivky, řval jak na lesy a vůbec se choval jak kdyby šel plašit hady a ne budit pacientku. Lekla jsem se tak, že jsem po něm málem instinktivně hodila knížku.

Navíc jsem byla na rizikovém těhotenství. To jsem po něm taky mohla hodit dítětem.

1 0
možnosti
VV

To budou pozustatky C&K. Tam se budi lide jeste uprostred noci. Jinde se zacina zit po sedme.

1 0
možnosti
Foto

To bude asi ono. My Češi prý vstáváme na Evropské poměry rádi brzo. Tedy oni Češi. Já ne! Já tedy ne!

1 0
možnosti
Foto

šťastná to žena, nás budili k podobným úkonům už před pátou

0 0
možnosti
Foto

Smutný příběh s prvky hororu!

0 0
možnosti
Foto

;-D Výborným slohem napsáno. Směji se ještě teď! Ale k manifestu se nepřipojím. Já mnohdy ani nezaregistroval, že mi cpou v nemocnici brzy ráno teploměr pod paži. Ovšem, jak teď nad tím uvažuji, tak doufám, že mi jej cpali pod paži. A když si pro něj zase přišli, tak to si nepamatuji snad vůbec. Jinak samozřejmě karma R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji laskavě.

My měli personál obzvláště vypečený. Těm, kteří při měření svévolně upadali do bezvědomí, přišli vyměnit povlečení, takže jsme tam chrápali zapření o futra a nestihli uhnout uklizečce na koštěti. Eeeeh... s koštětem.

Jednoznačně se jednalo o týraní svěřené osoby. Trestný čin. Skandál. Hrůza!

2 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik