Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I za takové věci jsou pokuty, jo?8-o V Liberci byste mohla mít na volno snad i klokan, tady jsem ještě neviděla, že by to někdo hrotil.

Furt jakési formality!;-(

0 0
možnosti
Foto

;-DR^Já dostavám pravidelně pokutu za volně pobíhajícího psa. Přece hp nebudu stále škrtit na vodítku, že?! Ale už mi dochází Kč :)) Asi začnu číst a dodržovat vyhlášky.:-/

0 0
možnosti
Foto

Když se do křižovatky vjede na oranžovou, tak to žádný přestupek není - vjede, to znamená, že přední část auta je v křižovatce. Takže to patrně žádný přestupek nebyl. Přes časový tlak by se s nimi asi dohadoval.

0 0
možnosti
Foto

No vidíte, já po zjištění, že nemám papíry, byla ráda, že mě nechtějí pranýřovat na náměstí. A není on rozdíl mezi situací, kdy je nebezpečné dobržďovat na oranžovou, takže je povoleno dokončit projetí křižovatkou a rozjetí se na oranžovou?

0 0
možnosti
KT

chi, chi, chi. znám. naštěstí, již dávno tomu... ano, každá matka je ne nadarmo tak trochu madonou. a viděla jste, jak se tváří ty? Ježíšek asi taky chodil na plavání

1 0
možnosti
Foto

;-D To bude ono! Máme to v osudu napsáno už věky věků!

0 0
možnosti
Foto

Zastavili mě jednou, nějaká běžná silniční prohlídka. Ovšem náš mladej začal tak vyvádět a vřískat (nechápal, proč stojíme), že to policajti vzdali a pustili mě téměř ihned;-D

1 0
možnosti
KT

ano. to je obdoba toho vtipu, jak ta manželka říká manželovi: já ti říkala, že je tam 50 a že když máš propadlej řidičák a dal sis s tátou panáka, že za to nemáš sedat... policajt, co se naklonil do okénka a podíval se na paní, podal s účastí nebožákovi doklady a mlčky mávl...

3 0
možnosti
MK

R^ Den blbec se "narodí" každému, jen to nesmí být obden nebo ještě hůře s druhou mocninou!;-)

P.S.

Doufám, že výkřiky ze zadního sedadla přiměly orgány, že spustili houkačku a dělali cestu v té dopravní trojčlence s neznámou rovnající se ....(jak to, že to nemám na klávesnici?) nekonečnu!!!

1 0
možnosti
Foto

Bohužel se zřejmě nejednalo o rodiče. Místo aby pomáhal a chránil, zdržoval a znepříjemňoval. Orgán jeden :-)

A děti před ním seděly jako zařezané. Plakat začaly až když odešel a nevracel se, takže jim došlo, že už nic nemůžeme stihnout.

0 0
možnosti
Foto

R^po špatných dnech zas přijdou ty dobré:-)

1 0
možnosti
Foto

5 bodů? Seš rebel!:-) Radši mlčím, aby si tu nějaký orgán nepřečetl, že oranžová znamená-to stihnu;-D

1 0
možnosti
Foto

Když už, tak už. Jestli ses někdy pokoušela zaparkovat u Husovky, jistě chápeš, že jsem na hraně zákona každý den. Život matky je plný nebezpečí!

1 0
možnosti
Foto

Díky za pobavení (cítím s Vámi, abyste si nemyslela, že jsem cynik). Připomnělo mi to (ne)dávné časy, kdy dcery byly malé a cesta do vzdělávacího zařízení se podobala adrenalinovému zážitku. A to s nima chtěl manžel za poklusu na tramvaj ještě trénovat malou násobilku!8-o Nemám ráda násilí, ale někdy...

R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak koukám, že matematika naskočí v kritických okamžicích více lidem ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik