Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Článek popisující všechny ženy, všechny myšlenky žen ;-D. Znám to! Škoda vyhodit, co kdyby jednou... R^

1 0
možnosti

Věčné téma... závidím všem, kteří umí vzít kus garderoby a odstranit ho ze svého šatníku.

Občas si řeknu - dneska by to šlo. Zapluju do šatny. Po určité době se sklopenými rameny, očima přilepenýma k zemi a s porážkou v zádech ji opustím. Tak dneska to prostě nešlo! No! :-)

1 0
možnosti
Foto

Ženy v kombinatorice rozhodně slabší nejsou. Ze 7 halenek, 9 sukní a 5 párů bot dokážou nasekat až 867 letních kompletů, zatímco muž se v takové situaci zmůže pouze na 7x9x5 = 315 kombinací. :-)

2 0
možnosti

Snacha s vnučkami mě vzaly s sebou do brněnské Olympie. Ony nakupovaly, já jsem se kochala do doby, než jsem tu "tetinu" zahlédla ve velkém zrcadle. Oděv čistý, středně nóbl, obuv naleštěná, vlasy učesané, ale je to marné, je to marné - tetina.

Od té doby lehce odolávám nákupům ošacení. Ten důchod 9.678 Kč si užiji jinak.:-)

2 0
možnosti
Foto

S tím důchodem si děláte srandu, že jo? 8-o Za ty peníze je minimalismus v nakupování tak nějak povinnost.

A pozor, moje babička je například největší modelína z rodiny, v každém věku se dá odtetinovat. Občas se odváže, až jen nevěřícně zíráme. Pravda, jednou jí bratr řekl, že vypadá jak žampion, ale jinak jí to moc sluší. :-)

2 0
možnosti

V některých "fázích" blogu jsem se poznala:-D Ovšem pokud jste tu fotku otevřené almary dala jako vzor bince, pak nevíte, co to je. Sousedka mi ukázala skříň své snachy, abych jí tedy věřila...a tam byl uzel, cucek, ranec, či jak to nazvat...jeden vedle druhého. Všech druhů oblečení. Neuvěřitelné. A žehlení?...pche...na háku:-))))

Můj problém tkví v tom, že nerada něco vyhazuju. Cokoliv.

4 0
možnosti
Foto

Taky jsem byla u jedněch, co oblečení vybírali z hromady, která se po otevření skříně vysypala na zem. Navíc na kocoura, takže byli oba dost chlupatí. Zajímavý zážitek plný emocí a možná i blech!

3 0
možnosti
Foto

;-Dano,mám tam zmíněné kousky..již dlouhoR^;-D

2 0
možnosti
Foto

Hele, mám takový dojem, že nejsi sama :)

1 0
možnosti
Foto

Uff, z takového bordelu ve skříni by mě ranilo.

0 0
možnosti

Máte hodnou manželku, ona tu skříň uklízí, že?;-)

1 0
možnosti

J89a74n 12P75a67l21l12a74s

9. 6. 2018 0:39

Dobrý večer, úžasně sepsáno. A ještě navrch se jmenujete Hubeňáková! Vy do toho zhubnete!

Dovolím si přidat jeden pro mě nezanedbatelný aspekt: Když manželka jednou do roka provede inspekci svých skříní, podaří se mi spárovat 10-15 původně plonkových ponožek.

1 0
možnosti
Foto

Liché ponožky! To je téma! Já jich mám už na jednu handicapovanou stonožku.

Jinak jasně, že do toho zhubnu! Jednou... Ale možná u toho budu už dost tuhá. Zatím to nevypadá moc slibně. Po zahájení hubnoucího cyklu jsem zatím kilo a půl přibrala.

1 0
možnosti
Foto

R^také neustále bojuji s nepořádkem v šatníku.a když už něco vyřadím, tak to pak šoupnu zpátky:Třeba zhub nu, třeba to zas přijde do módy, ton se může ještě hodit do lesa nebo na zahradu k táboráku:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně to dělám taky. Letos jsem se ovšem vzepjala k výkonu a dost toho vyhodila. Jsem na sebe hrdá. Ovšem překládání z místa na místo důvěrně znám. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik