Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslel jsem si, že snídám vtipnou kaši a umím psát. Zase se našel někdo, kdo snídá vtipnější a píše líp.

1 0
možnosti
Foto

Všechno je relativní! Máte blog? A mohla bych ho vidět?

0 0
možnosti
FF

Jako vždy, si z Vaší reportáže odnáším to poučné, milá semestro...ode dneška tedy již žádný bambula, ale jedině bembela!

1 0
možnosti
Foto

Jste neobvykle vnímavý žák! Píši za jedna!

1 0
možnosti
JR

Hezký, zasmál jsem se:-)

Jen mě tak napadlo, jakou měl Marek kliku, že ho rodiče vzali do Chorvatska a né třeba do Tuniska, kde by ho sto metrů od břehu vylovili evropští záchranáři... ;-D

2 0
možnosti
Foto

No jo! To by se špatně vysvětlovalo ;-D

0 0
možnosti
DV

D79a16v64i44d 10V61l14k

6. 8. 2018 17:16

Báječné Zuzi, jsi skvělá R^R^

1 0
možnosti
LJ

S potěšením jsem si přečetl a dal karmu.

2 0
možnosti
PU

P12e10t92r 10U21h14e78r

6. 8. 2018 10:51

Pobavilo, Zuzko ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

To je ovšem dobře! Díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik