Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

To by ovšem z čistě logického úsudku znamenalo, že vy ženy disponujete amygdalou několikerou neb jak je známo, umíte dělat více věcí najednou. A to by mělo být zaprotokolováno neb jsme tímto zcela náhodně odhalili jádro pudla této profesionality;-)

0 0
možnosti
MV

.. a já se lek, že je to nějaká nemoc

1 0
možnosti
Foto

Ne! Moc ne! Ale když se splaší, skoro to tak vypadá :)

0 0
možnosti
Foto

Aha,už to konečně chápu. Ty jsi mi otevřela oči!

Probereme to znovu,až budeš mít holky v pubertě,jo?;-D

1 0
možnosti
Foto

A co teprve až já přijdu do puberty! To bude doma tóčo!

0 0
možnosti
Foto

Amygdala se občas splaší i když člověk mluví sám na sebe. Vždycky si řeknu, že bych měla uklidit a automaticky začnu dělat něco jinýho.

2 0
možnosti

Jé, Kamilo, moc děkuji. A já pořád nevěděla, čím to je...:-))

2 0
možnosti
Foto

jó amygdala je mrška-nedávno tu o ní byla řečR^;-Dkarma za skvělý a zábavný článekR^

1 0
možnosti

No, Zuzko, taky se tomu Vašemu vědeckému počinu dá zjednodušeně říkat "syndrom náhlé hluchoty"...:-D

A kdo za to může? Ty nesmyslné (tedy nežádoucí) pokyny nemožných rodičů:-D

Jo rodič (ne řidič), ten tvrdý chleba má!:-)

2 0
možnosti
Foto

Je to tak. Přestanu po nich cokoliv chtít, to je ideální cesta! Prostě si sednu s knížkou do obýváku a ať se holky starají :) Počítám, že to bude fungovat tak dvanáct minut, než dostanou hlad. Ony mají pořád hlad.

Myslím, že mě sní.

A bude klid.

1 0
možnosti

Nevím, nevím, ale zdrobnělé oslovení, jemný hlas, přitulení a pohlazení budou účinnější. A také to jde přes nejstarší část mozku! Zafunguje u dítěte i u manžela.

Vámi uváděný blok v mozku bych předsunul mezi Váš hlas a zvukový příjem ušima druhého. To Vám umožňuje zjistit pravou příčinu toho, proč zvukový povel nefunguje a zjednat tak pevnější nápravu. Příjemce signálu se tím nezmění, ale změnit se můžete Vy do funkčnější polohy... Zkuste to! Láska hory přenáší! Když opravdu tryská ze srdce! :-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, ale když máme být za tři minuty v autě, abychom stihly školu a ona si dcera teprve začne vybírat plyšáčka, odmítá si obléknout tuhle mikinu, protože tamta je lepší, zjistí, že se jí chce čůrat, bolí ji bříško, případně zaujme libovolnou jinou zdržovací strategii, moje amygdala mi přitulení nedovolí. Moje amygdala má akutní záchvat. To je pak těžká práce. Asi si nechám uřezat amygdalu.

2 0
možnosti
VF

Souhlasím! Stačilo maminčino zavolání nádobí ! a už jsem se utíkala schovat na WC. Časem "to" na mě opravdu přišlo !;-)

1 0
možnosti
Foto

Asi zkusím změnit klíčová slova. Nádobí bude "čokoláda"! a úklid "nová hračka". Akorát se bojím, že o co rychleji získám pozornost, o to rychleji mě pak vrazí do domova důchodců. Se asi taky schovám na záchod :-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ Trefně jsi to popsala, zdravím!

2 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik