Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^Hezké počtení, ale se závistí - mně před vánocemi držela rýma a pak dlouhý kašel ( i s atibiot.) dva měsíce! A když žena do telefonu prohlásila známému o mně :

"má rýmu" , tak na celém světě muselo znít to o mužích známé - čteno pozpátku!;-)

Tak si ale neumím představit to Vaše hnutí mysli v poslední větě; tedy to zjištění, že ráno překážíte...!8-o;-):-)

0 0
možnosti
MV

Mě úplně stačí zánět průdušek a k němu pořádná " chlapská rýmečka ", kdy člověk dva dny necítí chuť a čtyři noci spí v křesle, protože v leže se začne dusit. Chřipku jsem nikdy neměl, když teda nepočítám tu střevní ;-)

0 0
možnosti
VV

Na chripku, presneji tu spanelskou jeste prd mym narozenim mi temrela teta a strejda.

Domnivam se ze chripku jsem asi nikdy nemel. Ale ten chripce podobny virus mne pbcas trapil. vymaslel jsem na nej takovou therapii. Po praci do postele litry horkyho sipkovyho caje a potit a potit. A po trech, ctyrech dnech misto toho hprkyho caje studeny pivo a bylo dobre.

;-D

1 0
možnosti
Foto

Já taky asi neměla chřipku. Blbě mi bylo dost, ale chřipka je asi jiná jízda. Nerada bych si to ověřovala. Trvalo to tři úplně příšerné dny a čtvrtý už to šlo (bez piva teda), takže asi něco podobného vašemu víru to bylo :)

1 0
možnosti
Foto

Tak takhle se to dělá.8-o Jenže na kočky to nefunguje...

1 0
možnosti

No vida! Pořád platí, že se zlé v dobré promění:-)))

Teď, když je jasné, jaké jsou holky šikuly...netřeba marodit:-))

(jen mi vrtá hlavou na co Zuzko potřebujete zrovna 38,2 hrušek:-DD?

Nějakej speciální recept, že?)

Tak hodně zdraví!

2 0
možnosti
Foto

Dcera to s těma hruškama taky nějak nechtěla pobrat ;-D

Musím vydržet je nechat, příjemně mě překvapily! Umí se postarat, to už jim zůstane :-)

1 0
možnosti
Foto

Četl jsem už na fb, ale potěšilo mě opakování i zde.

1 0
možnosti
Foto

Tam byla bonusová fotka roku. Elegance sama! ;-D

1 0
možnosti
DS

co mi to jenom připomíná? Zuzko, drž se, ale nedej to najevo anebo neviditelné uzdravení vinšuju R^

1 0
možnosti
Foto

 že by deja-vu? Díky moc!

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik