Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-Dco mi to jen připomíná?R^

1 0
možnosti
Foto

Těžko říct, nějakou úplně smyšlenou příhodu, co se nikomu nestala?:-)

1 0
možnosti
MV

"hranolky jsou tedy rozhodne malo chia" - to me rozbouralo

uzil jsem si, diky za to

1 0
možnosti
Foto

No fakt, na stupnici od chia k prasárně jsou prý blíž k prasárně :)

Tak to jsem nadšená, díky!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, skvěle popsáno, zejména ony restaurační kratochvíle. Znám, zažil jsem, tlak na hranici pepky, výměna talíře, protože fotr to má samozřejmě mnohem lepší, dojídání jakýchsi amarounů, protože byly objednány dcerami jako jídlo "in", vypadá to hezky, ale žrát se to nedá ani v ťurmě.

Karma za spoluúčast. R^

2 0
možnosti
Foto

Co je ťurma?8-o Jaktože to slovo neznám? Proč mi bylo zatajeno? Samé otázky!

Děkuju!

0 0
možnosti
Foto

R^být mámou je fakt zábava:-)

2 0
možnosti

Řeklo by se...jídlo...taková normální, běžná záležitost. A ejhle, když je jeden/na šikovný/á, je to velké dobrodružství. Další vývojové stádium těch Vašich broučků, Zuzko!:-)))))

Hezky jsem si početla.

2 0
možnosti
Foto

U nás je máloco normální. Včetně mě :-)

Díky moc!

2 0
možnosti
MJ

Tohle už mám za sebou... teď krmím jen pejsky, kočičky a želvu a všichni ti boží tvorové stolují vytříbeně. Teda želva je někdy prase a vláčí na krunýři kus banánu...:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak teď jste mě dostala představou, jak si želva cintá na záda ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik