Diskuse

Lidl lidem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to nevymyslíš, to se musí zažít. Dobrá storka a karma.R^

1 0
možnosti

Dobrýýý - pobavila jste mne !

1 0
možnosti
Foto

;-DPřemýšlím ve kterém Lidlu se chovají takhle uctivě, Že by na Perštýně?;-)

Rozesmála jsi mě, to Ty umíš.

1 0
možnosti
Foto

No děkuju! No jo, inspirace vzešla odtamtud. Nicméně úplně přesně takhle to nebylo. Nebudeme si ale kazit dobrou historku pravdou :)

1 0
možnosti

J53a72n 54Z75í56m83a

28. 4. 2019 14:46

Tohle se tak hezky čte............R^

1 0
možnosti
Foto

A tohle se tak hezky čte mně V

0 0
možnosti

D39a13v37i26d 95V63l52k

27. 4. 2019 12:38

Výborné jako vždy;-DR^

1 0
možnosti
Foto

;-D Neskonale jsi mě pobavila!!!!! R^ Už i proto, že za chvíli vyrážím do Lidlu;-D Fakt!

1 0
možnosti
Foto

Tak co, pořídila jsi šablony nebo párečky? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Lidl máme nejblíž, člověk si tam užije různé veselé i trapné příhody příhody... Ale nemohu si stěžovat, nevhodně koupené zboží vám tam vymění bez mrknutí oka... ( A vím, co tam nakupovat - a co ne). Za chvíli tam běžím, pro kytku - mají tam pěkné, čerstvé - narozeninová oslava. Zdravím. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jak říkáte, taky to tam mám ráda. Ještě kdyby měli uzeniny vážené a ne v plastu, byla by to dokonalost sama. Tak hezkou oslavu!

1 0
možnosti

Blog R^.

Ten Lídl ale patří rozhodně k tomu lepšímu co v Česku supermarktí. V mém blízkém dosahu je jednička.

7 0
možnosti

Můžu se zeptat proč píšete tak málo? Aspoň by byla v blogerovi roku konkurence :-)))

1 0
možnosti
Foto

To je velmi hezké, půvabné a milé, až jsem z toho celá namyšlená. Píšu míň, protože píšu víc pro noviny. A pro knihy. A protože jsem líná. To hlavně :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik