Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

Rozesmála jste mě nahlas tím koncem. Bohužel nejsem lopata.

0 0
možnosti
BT

a aj pravím vám jedno krásného dne zjeví se žena již bude dán dar humoru,

a stalo se ;-D

14 0
možnosti
Foto

Je vidět, že se u toho psaní docela dobře bavíte. A je to dobře, baví se i ostatní...

R^:-)

11 0
možnosti
Foto

Já začala psát závažnou analýzu vztahů, ale nějak se to zvrtlo.:-)

12 0
možnosti
RK

Sorry - já to nepochopil, kdo je teda ten špatnej?

2 0
možnosti
Foto

Jak už to tak bývá, pravda je někde uprostřed. Jak říká Fox Murder: The truth is out there.

Co já vím, já tam nebyla;-)

7 0
možnosti
MH

Návrh dotyčného pana konzultanta tak, jak byl údajně odeslán v sms těm dvěma ženám, nepovažuji zrovna za něco, čeho bych toužila mít plný mobil. Na druhou stranu, prosté ignorování nebo odpověď ve stylu "zůstaňte si v Berlíně třeba celý život" by mi bylo jako reakce výrazně bližší než zveřejnění "události" do celého světa. Vzhledem k provinění je trest poněkud tvrdý, pár facek by mému uraženému egu ulevilo stejně dobře a nemělo tak fatální následky, ale dejte tu facku v sms...

Přestože netoužím přitáhnout pokřikování dělníků, ani manažerů, napsala jste to nádherně, to ranní zasmání je velmi cenné. Karma.

2 0
možnosti
Foto

Přesně! Z Berlína by se už nehnul;-)

Díky!

0 0
možnosti
FF

;-DR^Hele, Hubenidlo, mám pro vás přichystanou lopatu, zbrusu novou, s rukojetí tvarovanou, protože, jak říká reklama, "vy za to stojíte"...kdysi mi ji darovala Tina Solanová, když ji tou lopatou chtěli utlouct...tak se stavte.

Jinak z technického hlediska je zateplení kanálů zbytečné neb je tam stálá, poměrně vysoká teplota....to ví samozřejmě každé malé dítě.

Heslo dne: "Sexu zdar, asexuálům zmar!"

5 0
možnosti
Foto

Takové heslo patří na nástěnku, hned vedle dalších revolučních sloganů jako "Závěry 16. sjezdu chlípníků splníme v předstihu", "Strháváme kalhotky za zachování světového míru", "S erotikou na věčné časy a nikdy jinak", "Ani kondom nazmar!" atd

Vaše revoluční nadšení mne tak nadchlo, že jsem si okamžitě dal čestný závazek, že v letošním roce zasvětím do tajů tělesných radovánek o 20 tun pannen více.

10 0
možnosti
RM

Pěkně napsáno, karma.

2 0
možnosti
FH

Na VAS neco je, ale ten chlap se vazne zachoval jako hlupak (teda pokud to probehlo tak, jak to popisovala media). Posilat dokonce dvem kolegynim (ktere si to mezi sebou navic muzou rict) na konferenci nebo workshopu uplne stejne "sexualni" a docela dementni sms, ktera proti nemu muze byt lehce pouzita, muze jenom blbec, ktery tim riskuje minimalne povest sexualniho loudila a max totalni ztratu profesionalni povesti. Ja sam pracuju jako konzultant, byl jsem na hodne konferencich a workshopech a tady s tim bych byl hodne opatrny.

1 0
možnosti
LW

Já teda o celé kauze nevím vůbec nic, ale ať už psal cokoli zveřejňovat to mi přijde mimo mísu. Sám docela nesnáším podobný úchylný zoufalce, kteří mají pocit že jsou tak neodolatelní, že tohle může fungovat, ale takovej člověk se dá poslat do patřičných mezí i neveřejně. Jo v případě, že by nedal pokoj, ani po pár jasných nesouhlasných reakcích, pak ať si to zveřejňuje kdo chce a kde chce. Ale jinak mi tahle reakce přijde minimálně stejně trapná jako ty zprávy co psal.

0 0
možnosti
MK

R^ Teď ale vážně: 1) nechci Zuzanko se dotknout Vašeho tvůrčího ega, ale zdá se mi, že je zde diskuse stejně dobrá( včetně Vašich odpovědí) jako článek sám. Nazval bych to autorským harašením, protože si myslím, že to píšete hlavně skrzevá tu diskusi!  2) Pojem "harašení" musela vymyslet ŽENA, a to jako alternativu k naší nerozhodnosti, zda ne je skutečné NE, a nebo je to malé ano, které zatím není spojeno s nabídkou. 3) Jsem již co by kmet méně chápavý a tak se ujišťuji, že Váš výtvor není určen pro úchyly, ale pro normální mužský; v prvém případě se hlásím jako bodygard do služby, protože jste je pěkně namíchla. 

Nevážně: vždycky mě dostanou přežehlené puky na teplácích a zmínky o Vaší polovičce; musí být  zkapalněná tolerance, no ale snad věděl komu řekl ANO. Z diskuse k těm hračičkám jen malé připomenutí; my muži jsme kluci do šedesátky a pak ještě mládneme( někdo až do plínek) ; to jen abyste věděla, co Vás čeká.

R^V Děkuji za pohlazení.

3 0
možnosti
Foto

Za diskuze veselejší a bez urážek na věčné časy! Samozřejmě diskuze jsou můj oblíbený cíl při psaní blogů, to se veřejně ví, s tím já se netajím:-) 

Oni jsou na internetu i úchylové8-o Není možná!

Zajímavé, že poznámka o svatozáři mého muže se vždy zjeví pod blogem, který je celý smyšlený. Tam, kde jej zmíním na základě skutečných událostí, se nikdo neozve;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik