Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P23e33t31r 38B15r41o14ž

24. 9. 2014 17:32

Už na to přišly i české instituce: Na formuláři (myslím, že to byla přihláška na sociálku) si může zaměstnavatel vybrat co zaškrtne v rubrice pohlaví zaměstnance: muž / žena / nezjištěno .... Tomu říkám krok kupředu!

2 0
možnosti
Foto

No, my genderově zastaralí, jsme to dříve poznali na první pohled, v nejhorším na pohmat, když jedinec používal mimikry.

1 0
možnosti
PM

Tuž to ja.Mě (študovaného apatykáře) jednou jeden přednasr.ný klient (nedostatek spánku...či co...) nazval "lopatou".Kdyby mě nazval "razítkem",asi bych to vstřebal lépe,teda pokud by to nevzal doslova a jednu mi nevrazil.Bavíte! R^ A to "jedno"...pro kolegyně jsem zdrojem pobavení,když si nechám do práce zaslat nějakou technickou "hračičku" (Česká pošta se nemůže vymluvit,že mě nezastihla doma :-P) a toužebně očekávající doručení zboží,se zářivým pohledem platící a vzrušením zarudlý, rozbalující...pak začnu natěšeně studovat návod nového telefonu...

1 0
možnosti
Foto

:-)Zrovna včera jsem si říkala, že jsem Vás tu dlouho neviděla! 

Takže Vy hlasujete pro hračky, dobrá! Píšu si.

1 0
možnosti
Foto

Mně normálně došly slova a nejsem schopna podat solidní komentář, pan Řeháček si mě asi podá.

2 0
možnosti
Foto

Jádro problému leží v tom, že žena žádá po jednom muži mnoho věcí.

Muž žádá jen jedinou věc, ale po mnoha ženách. ;-D

Jinak pěkné. R^

25 0
možnosti
Foto

No vidíte, to by mohlo být ono;-D

Díky!

0 0
možnosti

Teda! Zuzko, Vy jste tak harašila, že to bylo slyšet až do Prahy.:-D p.s.a řekli Vám doma, že se nesmí lhát:-))))) Palec nahoru!

2 0
možnosti
Foto

Neřekli! Říkali, že nemám harašit, ať mi z toho neharaší.

1 0
možnosti
Foto

VýtečnéR^. A není to trochu smutné? Protože tak daleko od reality zase nejste. 

Tak fakt potom nevím, proč nejlepší byznys jsou parfémy, šminky a podobné věci. Nebudu se raději rozšiřovat, abych nebyl napadený ze sexismu. Ale logika věcimi napovídá, že až budou výrobci voňavek a těch věcí, nespecifikuji, bankrotovat, tak to je to jasné. Dosáhli jsme rovnoprávnosti a nerozeznáváme už pohlaví. Budeme TO nebo ONO.

2 0
možnosti
Foto

Díky Otto. 

Já jsem to původně měla napsáno až skoro vážně, ale pak jsem se rozhodla nepropadnout panice. Souhlasím ale s tím, že všeho moc škodí. Uvedený pán to tedy dost přestřelil, ale myslím, že ona ublížená dáma taky.

1 0
možnosti
JN

Hubeňáková, Hubeňáková! Proč vy mě vždycky tak děsně rozesmějete?! ;-D

Samozřejmě karma R^

5 0
možnosti
Foto

Protože kdo se směje, nezlobí!;-)

Díky moc!!

3 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik