Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

Díky, jako obvykle paráda! + Karma ? :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda! Jako obvykle děkuji!;-)

0 0
možnosti
MP

klikl jsem Vám slevu... vlastně karmu :-)

1 0
možnosti
Foto

To jste hodný, dobrá karma je nakonec mnohem lepší než falešná sleva! Děkuji!

0 0
možnosti
Foto

Jednou jsem odpověděl, že bodíky nesbírám ani od dopravní policie ..... ukrajinská prodavačka koukala nechápavě a důchodce za mnou se ptal, co je to kde za akci, kterou nezná :-). Jinak super - pobavilo R^

3 0
možnosti
Foto

;-D Asi jste je poněkud zaskočil. To se stává i v lepších rodinách. 

Moc děkuju za komentář - potěšil!

0 0
možnosti
Foto

Teta, že jo!;-) Já kafi odolala, už několikrát.;-D

R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem nějak zaváhala a pak mi to přišlo celé nějaké blbě vymyšlené:-)

2 0
možnosti
Foto

Nákupy? Rtěnky? Jsem rád, že jsem se narodil jako chlapeček! R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, třeba se mi to povede v dalším životě. A pustím další intimní detail ze soukromí - nevlastním žádnou rtěnku!

0 0
možnosti

Děkuji! První blog, který jsem dnes přečetl a navíc opravdu s chutí...

6 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Poslední dobou je to tu jak hledání jehly v kupce sena:-)

Tak něco také napište;-)

3 0
možnosti

Si nemůžu pomoci, Zuzko, ale jednak jste dost nevděčná vůči těm marketérům a obchodu, a pak? Když odmítáte ty velké dary - plastové a jiné kraviny, tak okrádáte rodinu. Navíc za bodíky jste mohla mít to, co stejně bude za měsíc (jako) na slevě, a nebo si za soustavu bodíků vybrat krám, který vůbec nepotřebujete.

Ovšem tím, že krmíte holčičky granulema jste rodině hodně ušetřila do rozpočtu. Nemusíte vařit (plyn), ani mít nádobí (voda, popř.myčka)

Jste fakt dobrá (hospo)dýně.

No, a teď se jdu vzpamatovat, poněvadž jsem opět vysmátá:)))))))

1 0
možnosti
Foto

Já právě ty plastové kraviny sbírat musím, jinak by mě holčičky umlátily plyšovými kravinami. Naštěstí v místě vydávání plastových kravin nakupuji běžně, jinak bych měla doma dost peklo:-)

Holky jsou prostě moje kočičky!;-)

Díky moc!

1 0
možnosti
Foto

V nesmyslné záplavě imigračních blogů je tohle více, než jen balzám na duši.

Už teď se těším na Váš další.... stal jsem se Vaším fandou. Jednou jsem se dokonce přistihl, že prohledávám blog na Idnesu, sledujíc, zda už jste něco nenapsala

1 0
možnosti
Foto

Jé, to je milé. Fandy já sbírám! Ani je nepropichuju špendlíkem, abyste se nebál. ;-)

0 0
možnosti
FL

Co tím chtěla autorka říci, nepochopil jsem. Denně zažívám spoustu kupujících to ty slevové body odmítají, já taky, tak o co jde??

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že tím chtěla říct, že každá sleva něco stojí. A urputná snaha zaujmout zákazníka nějakým dárkem je občas kontraproduktivní.

3 0
možnosti
PU

P65e69t47r 29U53h63e35r

23. 9. 2015 16:10

Vaše texty jsou lepší a lepší, Zuzko. Teď už taky vím, že u nich nesmím jíst a pít, abych nepřišel k nějaké újmě ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, to je prozíravé. Jak bych taky doma vysvětlovala, že potřebuju pětikilo na úhradu škod u Uhrů. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik