Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZV

jeden skromný dotaz: proč na těchto pozicích /viz foto/ nepracují také ženy když máme rovnoprávnost.

0 1
možnosti
Foto

Rovnopravnost znamena, ze muzou. Ne ze musi;-)

0 0
možnosti
Foto

J38a19n 78V82l62a27d89y72k74a

26. 10. 2015 21:28

Na gymplu nás kluků bylo 8 ve třídě, na zdrávce pak 4, v práci jsme 2, doma už pak logicky není chlap ani jeden, protože to jde očividně po přímce dolů

1 0
možnosti
Foto

Nenechte se zahnat do kouta! Pořád u vás doma musí jeden chlap být, i kdyby vám tvrdili opak. Držím vám palce!:-)

1 0
možnosti
AO

A95l85e11n44a 35O54u43z42k46á

26. 10. 2015 21:01

Zuzko, tolik smajlíků sem dát nemůžu. Jsem moooc ráda, že mi Vaše čtení zůstává na očích. Díky za skvělý článek, břišáky mám samou buchtu, s Vámi se člověk nudit nemůže :)))

1 0
možnosti
Foto

Posilovna u Hubeňáků, stará známá firma! Přijďte zas, příště trénujeme plácání do kolen pro zpevnění stehen ;-)

Jsem ráda, že se vracíte!

1 0
možnosti
JL

Vidíme každý den ve zprávách, jak z Balkánu táhnou tisíce testosteronových samců hledajících evropské blondýnky. Třeba se Evropani od nich něco naučí. Musíme počkat až se aklimatizují a ukáží nám jak na to. ;-)

0 1
možnosti
PD

Muži se snad ještě mohou zachránit, ale jen když se budou důsledně vyhýbat ženám.

0 1
možnosti
Foto

A že vy takhle zvesela? Já vám to nechci kazit, ale tahle záchrana vám vydrží maximálně jednu generaci;-)

0 0
možnosti
PM

P45e71t64r 47M36a38c31h30á61ň

26. 10. 2015 16:58

Ježíš,já čet "nevyužitý pyj" a pak se divil spojení slov "ožraný klacek".Uff! Jinak dobrý;-)...teda výborné (dobrý je za 3).

1 0
možnosti
Foto

No to je podobné;-D Nějak jsem vám zamotala hlavu, jak to tak vypadá. Klacek je ožraný od dřevomorky, žáno. Dřevomorka, to je prevít!:-)

Díky moc!

0 0
možnosti
MK

R^R^ ...chemické procesy....prozkoumaná  podšívka... jen ty zahozené koule mně vyrušili z blaženého hledání perel. Ani ne tak reálná představa koulí v dáli, ale ten pojem: KOULE SE VRHAJÍ!

Pobavila jste, děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Pardón, pardón, nejsem odborník přes koule. Děkuji za připomínku :-)

Já děkuji!

1 0
možnosti
RE

To není pravda!! Udělám Vám klidně horoskop, aniž bych odhodil koule:-)

1 0
možnosti
Foto

;-) Já štěpím jádro při lovu kabelek - není to příliš stereotypní?

4 0
možnosti
Foto

Jestli u toho štěpení nepoužíváš bujón, pak je vše v pořádku.

3 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik