Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, ty seš číslo! Ale chaloupka vskutku originální. Pobavila jsi a to je hlavníR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Hehe, bála jsem se zničení mé perníkářské pověsti a už je to tu. Tahle není moje, vyběhla na mě, když jsem zadala "nepovedená perníková chaloupka". Je na nějakém blogu spolu s textem, jak se jim to se synem hezky povedlo. Hlavní dekoratér byl asi malý prcek.

Shodou okolností jsem taky dělala před lety chaloupku. Měla monstrózní komín, si byla jaderná: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152038366614591&set=pcb.10152038367209591&type=3&theater

2 0
možnosti
Foto

Ty vážně nemáš doma fosforeskující bavlnku:??? To já ji mám ještě z doby, co jsem si hrála se špulkou!

Také je fajn, když tě dítě v pondělí ráno vzbudí v pět, s tím že zapomnělo, že má za úkol jít na půl hodiny do lesa. Víc už mě může naštvat snad jen to, že mladší z mých dětí si v katalozích nevybralo a v dopise Ježíškovi uvedlo pouze jedno jediné přání, které ovšem není k mání. ;-)

1 0
možnosti
Foto

J96a87n90a 97M17a29j86o28v82á

21. 12. 2015 15:53

Taky máme v dopise originální přání. Třeba odkouzlit strach ze tmy.;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, pobavila jsem se a zavzpomínala na dobu, kdy byly moje děti malé.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já děkuju za komentář!

0 0
možnosti
Foto

Tak jsi mě zas pobavila:-)R^

Upřímně řečeno,také nesnáším v notýsku dcery zápisky typu: zítra donést...., zvlášť,když mi notýsek předloží v sedm večer (ta lepší vyrianta-to je ještě čas na to, vyrazit do Globusu). Z 95% to, co se požaduje, nikdy doma nemáme:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda! Mě zas pobavilo, že to dnes vyšlo v Ona dnes pod pseudonymem Báslová. Hlavně nenápadně.

Už mám tuto zkušenost taky za sebou. V šest večer jsem byla postavena před fakt, že moje dítě bude zítra čert. Dělej jak umíš. Nakonec se to nějak povedlo poskládat z domácích zdrojů. Ale až bude jednou chtít být do hodiny surikatou, budu mít problém:-)

1 0
možnosti
Foto

J49a51n19a 57M90a53j13o35v23á

21. 12. 2015 15:00

Tak radši beze slov, nebo bych se nepřestala smát ;-DR^R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Nepřestávej! To by byla škoda!;-)

1 0
možnosti
TJ

A další dávka odpolední kávičky opět skončila na monitoru...

1 0
možnosti
Foto

Setřete to mandlema a máte hned další druh cukroví - monitorované kávové mandličky.;-)

1 0
možnosti
IK

Už jsem zase plakala. Naše dítě totiž bez jakýchkoli otázek věřilo na ježíška i v době, kdy už mělo poměrně slušnou předatavu, jak přicházejí děti (a mláďata vůbec) na svět, takže jsem měla váné obavy o její duševní zdraví. Letos, v jarém věku šestnácti let mi přiznala, že pravda jí byla jasná zhruba od pěti let, jenom se bála, že by nám to bylo líto.

2 0
možnosti
Foto

Co by děti pro své rodiče neudělaly! Je to milé děvče a velmi ohleduplné, žádný natvrdlík!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik