Diskuse

Prsa plavou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

Tak tento clanek se vam mimoradne povedl, jeste ted se smeju ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

No vidíte. A přitom taková blbost:-)

Díky moc!!

1 0
možnosti

Já jsem zmařil život, já do svých 66 let jsem neviděl žádné prsa plavat! Já si to budu muset už jen představovat v barvách. Ovšem z fyzikálního hlediska to nechápu: Člověk má vyšší měrnou hmotnost než voda, takže klesá ke dnu, a to, že plave, je dáno hlavně vzduchem v plicích. Tak leda, že by ta prsa měla přifouklá, ano, to by se pak vznášely. Škoda, že jsem u toho nebyl, nedalo by mi to a pokusil bych se tomu přijít na kloub a blíže je prozkoumat.

1 0
možnosti
Foto

Jste evidentně moje krevní skupina. Jak se dá něco vědecky zkoumat, nebojíte se do toho jít celým srdcem. To se cení! Teda doma by vám to asi ocenili míň, ale já tleskám.

0 0
možnosti
Foto

Blbost, právě jsem to zkoušel, a ty moje neplavou;-(

1 0
možnosti
Foto

Nemáte je náhodou visací?

1 0
možnosti
JC

Visací prsa neplavou.

Počkejte, až budete starší :-P.

0 0
možnosti
Foto

Většina starších žen se dočká ve stáří štěstí štíhlosti a krásy - toho, že má krásná, štíhlá a dlouhá... prsa...;-D

0 0
možnosti
Foto

Před několika - asi tak šesti - lety jsem strávil krásné dva týdny v Mexiku bez toho, abych narazil na jediného Čecha, Moraváka, Slezáka nevyjímaje. Mám podobnou zkušenost, že díky své výšce, blonďatosti a modrookosti jsem přitahoval větší než nemalou pozornost místních žen různého věku a dámského pohlaví. Některé mi nabízely přímo své dcery za.nevěsty, jiné si mě jen chtěly pronajmout za účelem instalace, jejíž výsledek se zpravidla projeví po přibližně devíti měsících. Bylo velmi nesnadné odolat.

1 0
možnosti
Foto

Povídej, vyprávěj, odolal jsi nesnadnému, nebo sis děvče pokapal pár kapkami limetky, zasypal pálivým a konzumoval po mexicku?;-)

2 0
možnosti
MK

R^ R^"Všude žijí dobří lidé!"

Kdysi dávno, 14 dní na Živohošti - Slapy s malejma holkama bylo 14 o rybách; od každodenního vaření starých brambor + nějaké staré vločky a až do večera ženskou polovičkou sousedů lamentování, jak to přikrmování je drahé. Pán chytil pouze jednoho kapra (8 kg), ale při té drahotě jsem odmítl ochutnat. A nemusel jsem ani do Mexika!:-) (pravda - prsa měly obdobnou velikost, ale plavat jsem je neviděl;-():-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik