Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přišel jsem o obě horní osmičky zcela prozaicky vbodnutím injekce, čekáním, pak takovým něčím kovovým a pak doporučením zvýšené konzumace zmrzliny. Nejprve o levou a o pár let později i o pravou. Ale ani jednu jsem si nemohl nechat a provrtat a nosit na krku

1 0
možnosti
Foto

To je škoda, že jo? Muž nosí na krku žraločí zub (vlastní rukou ho to... koupil), já bych taky chtěla!

1 0
možnosti
Foto

Mne zlákaly ty osmičky;-). Pak jsem myslel, že jste nabourala s kolem a oni to zuby.:-( To je zase den!;-€

1 0
možnosti
Foto

Nakonec z toho ani ty trojky nebyly.:-(

1 0
možnosti
Foto

O82t57a88k32a81r 21S68e43k14l

28. 4. 2016 14:00

Jestlipak svedete tak dlouhý , vtipný a roztomilý blog o těch luxusních trojkách ?;-D

1 0
možnosti
Foto

... boží;-D;-DR^ a jinak netřeba se fakt bát, mě se pan zubař - Zoubek se jmenoval ;-)(ne Olbram, jen příbuzný) opřel kolenem o hruď (což u vás snad nehrozí :o)) minimálně ne kolenem ... a ani to moc nebolelo ... a doma jsem měl připravenu litrovku Jima Beama, až huba přijde k sobě ... takže v pohodě, až na neustálý šimravý a nepříjemný pocit, že vám cosi stéká po bradě, což nejste schopni nijak ovlivnit - tedy nějaká obr čistonosoplena se určitě hodí - a taky bych nepodcenil tu následnou desinfekci;-)R^

4 0
možnosti
Foto

Díky! Píšu si: chlast-slast. Jsem zvědavá na toho svého zubaře, snad mě přepere snadno :-)

1 0
možnosti
Foto

Já mu klidně zaplatím, když to bude snesitelné :-)

0 0
možnosti
Foto

tak i já hlásím, že jsem odevzdala svou osmičku na chirurgii zcela dobrovolně a bezbolestně! fakt to nic nebylo, jen jsem měla trochu ztuhlou pusu po injekci a nemohla jsem plivat, neboj, to bude v pohodě!

2 0
možnosti
Foto

Díky, Zuzi. Jestli to mají mít všechny Zuzky stejně, tak to jsem hned klidnější.

0 0
možnosti
Foto

Mně tu srandu dělali v nemocnici u svaté Anny v Brně a naparádu. Fakt umrtvené a naprosto bezbolestné.A zadarmo.Bál jsem se jako blázen a zbytečně.Akorát to chce hodně ledovat, jinak to oteče.

1 0
možnosti
Foto

Díky!! Začíná se mi vracet chuť do života! :-)

0 0
možnosti
FV

Ach, ty dvojsmysly. Vsadím se, že za chvíli přiskotačí Mistr Kroupa, aby si zalegračil. :-)

3 0
možnosti
Foto

Mluví ze mě zoufalství! Horečná hrůza! To mi musíte odpustit, jinak jste nelida. A pan Kroupa ať si klidně přiskotačí, jistě je Mistr i ve zvládání bolesti, mohl by znát nějaké finty.

2 0
možnosti
VI

V53l95a74s23t47a 30I86l65e43k

28. 4. 2016 12:51

Původně jsem mylně doufal v pokračování tématu od minula než mi došlo,že jde o zcela jiné části těla. Co se týče otázky jsou horší zákroky než trhání. Jiná otázka je,zda-li je ten zákrok nutný

2 0
možnosti
Foto

Bohužel je. Panstvo doktorstvo už to nemůže vydržet a hrozně moc mě chce odzubit. Blbé je, že se nejedná až tak o trhání, jako spíš řezání, tesání, rozbíjení kostí, či kýho výra. Muka! Zlatej Tantal! Ten se měl!

0 0
možnosti
MT

Udělám Vám radost. Jsou takové. Moje kapitulovaly už téměř v čekárně, jedna se pustila za cca 3 vteřiny, ta druhá se nechala, upejpavka, přemlouvat asi 10 vteřin.

Naordinována vanilková a jahodová zmrzlina (upejpavka dostala ještě na ozdobu na pohár trochu antibiotik) a bylo dobře.

Nepočítám teda ten zánět dutn, co jsem dostala potom. Ae to už jen prorážení kosti v lebce kusem tlustého drátu a vypláchnutí, to nic není.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik