Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^ Muže je mi upřímně líto, vyřiďte mu to, prosím. Má jediná rybářská zkušenost v 10 letech, byla ulovená bělice klackem ze křoví, pevně přibity vlasec a ohnutý špendlík. A jak jsem byl hrdý! Proto, ještě jednou, celou svou duší jsem s ním.

Jinak - skvostné obraty a ty znalosti; není co dodat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, vyřídila jsem sympatie, byl rád :-)

Mimochodem ta vaše metoda zní hrozně složitě! To jste musel být děsně rychlý, nebo jich tam bylo tolik?

Díky! My rybáři si rozumíme;-)

1 0
možnosti
RE

,,Dej člověku rybu, zachráníš ho na den, nauč ho rybařit, zachráníš ho na celý život:" Ač nejsem nijak náruživý rybář, kdykoli vezmu náhodou a půjčený, či darovaný, prut do ruky, rybu zpravidla chytím. Tak si toto biblické přísloví stále naivně překládám jako: ,,kdo umí chytit rybu, hlady nezahyne" a schovávám si to na horší časy. Navíc mohu zachraňovat, ani nevím jak:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Ještě že svět nosí i úspěšnější rybáře, než je ten můj. Ale já pořád věřím, že jednou to prokletí zlomí a nějaká zapomenutá pomatená rybka se nechá nachytat :-) Važte si svého talentu pro lov, to už dnes málo mužů má;-)

1 0
možnosti
PU

P10e19t66r 83U28h85e59r

28. 6. 2016 15:35

Úplně ženiální, Zuzko ;-DR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik